“Alt går op i en enhed - Fantastisk opleverlse”
Anmeldelse af Basso Aarhus

Basso Aarhus
Reservér med
Basso Aarhus er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
nr. 5 af 627 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Casual Social Dining i hjertet af Aarhus. Hos Basso Aarhus tager vi vores gæster gennem en længere rejse med en Tasting Menu bestående af 10-13 serveringer. Her får gæsterne mulighed for at smage mange forskellige retter og få mange forskellige indtryk under én samlet middag. Vores Tasting Menu skifter efter sæson, men er altid stærkt inspireret af det italienske køkken. Med en naturlig respekt
Anmeldt for 6 dage siden

Vi var et større selskab (13 pax) og som tidligere oplevelser på Basso var alt intet mindre end perfekt.Fra man træder ind af døren til Jeres hyggelige lokaler til man forlader det igen er alt bare Perfekt. Sød og fantastisk dygtig betjening og maden er bare sublim. vi havde en veganer med og herfra skal I også ha den største ros. Det er en meget stor oplevelse at få noget mad hvor man kan smage alle nuancer i den.
1000 tak for en dejlig aften

Tak, mettelinenorsgaard

Anmeldt for 1 uge siden

En rigtig god oplevelse med både velsmagende og overraskende smagskombinationer. Super god service fra vores tjener som var serviceminded, god til at præsentere retterne og havde en fin humor. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Conniezall
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk oplevelse. Kommer helt sikkert igen med familie og vil give den bedste anbefaling.

Tak, Odyssey37282452324
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Endnu et super besøg på Basso, som igen levede helt op til forventningerne. Super mad, super service, super stemning.
Da vi ankom, spurgte en af deltagerne (7 kvinder i alt), om det var muligt at få de 13 retter i en vegetarudgave. Det var der ikke noget problem i, trods vi ikke havde forudbestilt en vegetar. Flot service! Og vegetarudgaven var lige så smagfuld og flot anrettet som de øvrige retter.

Vi kommer igen - alle syv

Tak, Pia B

Dejlig mad og god betjening. Social dining er konceptet hvor man får flere små retter ala Tapas. De smager skønt og tjenerne er yderst opmærksomme på tomme glas, og vigtigst af alt - de lader jer få den tid der behøves.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Marvic_01

Rejsende, der kiggede på Basso Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Basso Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!