“Lækkert, rimelig pris , MÆT = glad og tilfreds”
Anmeldelse af Greenilicious

Greenilicious
nr. 143 af 635 Restauranter i Århus
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Greenilicious er en økologisk take away-café i hjertet af Aarhus med en passion for friske grøntsager og et sundere take på hjemmelavet, klassisk comfort food. Sæt tænderne i storfavoritten, Avocado Crush, som er den ultimative avocadomad. Eller prøv en af deres fantastiske burgere; Meaty Mess med okse, cheddar og bacon eller den lækre og helt plantebaserede Veggie Wonder - Begge nomineret til Byens Bedste Burger i 2018. Derudover har Greenilicious både smagfulde og mættende salater, supper, wraps og toasts på menuen - og du kan selvfølgelig få det hele med på farten, hvis det skal være ekstra nemt. Du finder både vegetariske, plantebaserede, gluten- og laktosefri retter hos Greenilicious.
Anmeldt 11. august 2021

Vi fik forskellige anretninger der smagte skønt, alle 4 menuer. Avocado crush var lækker, vil prøve om jeg kan ændre spejleæggene til kylling næste gang, og gerne med tangsalat. Søde personaler
Som alle andre steder, sygt dårlige til at få ryddede bordene, på trods af spisende gæster. Det trækker ikke ned her, for alt andet var yderst tilfredsstillende! Kommer helt sikkert igen. Jeg håber samme café er på Kgs. Nytorv

Tak, 784ninnal

Anmeldt 18. oktober 2020

Min søn og jeg spiste frokost på denne vildt hyggelige cafe. Betjeningen var meget venlige, hurtige og tjekkede hele vejen igennem. Vi fik en avocado crush og en toast, altsammen super tilberedt og meget velsmagende. Vi kommer helt sikkert igen, næste gang kommer vi nogle flere, da stedet klart kan anbefales og bør opleves :). Yderst overkommelige priser.

Tak, mb8381
Anmeldt 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Superhyggeligt sted og virkelig lækkert og veltillavet mad. Vi spiste en skøn frokost. Og så var ejerne bare så vildt søde.

Tak, 63hellek
Anmeldt 6. oktober 2020 fra mobile enheder

Vi spiste brunch i en stort set tom restaurant i Jægergårdsgade i søndags. På trods af at der næsten ingen gæster var måtte jeg op og hente servitricen to gange før hun tog vores bestilling. Hun var i intens dialog med en anden medarbejder. Min mand fik en burger som han var tilfreds med. Jeg ville have haft en smoothie, men ‘blenderen var i stykker’ (har man kun en blender i en restaurant der har flere smoothies på menuen?). Jeg fik en toast med skinke og ost som var smurt ind i sennep så man ikke kunne smage andet. Jeg bestilte en latte som var så mørk at jeg var i tvivl om det var en sort kaffe med lidt mælk. Ydermere skilte havremælken, så jeg drak den ikke. Da jeg påpegede dette fik jeg svaret at ‘det var svært med havremælk’ ??!! Jeg fik lov at betale for den også. Alle de andre cafeer klarer det da fint det det med havremælken... Kommer ikke igen.

Tak, Mufflink
Anmeldt 17. juli 2020

Min hustru og jeg valgte en salat med tilhørende drikkevarer. Maden kom hurtigt og smagte godt.

Betjeningen var venlig og god. Vi spiste i Jægersgårdsgade, den ved magasin er sikkert anderledes, men vi var ikke vilde med lokalet. Der var en dårlig akustik og nabobordet havde en god, men højrøstet, samtale:) Måske et mere støjvenligt loft og lidt støjdæmpende på væggene kunne have hjulpet?

Når det er sagt, så var det en fin oplevelse og skulle vi gå sultne på Jægersgårdsgade, vender vi helt sikkert tilbage.

Tak, Kafjopo

Rejsende, der kiggede på Greenilicious, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Greenilicious? Fortæl om dine oplevelser!