En hel uge på denne skønne perle i centrum af Aarhus er den bedste staycation man kunne ønske sig! Smilende og hjælpsomt personale, rene værelser og områder og gode råd og vejledning når man skulle være turist! Morgen maden var SKØN med de hjemmebagte boller! Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, kristinac652
Klaus Eriksen, Owner hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Hej Kristina,

Tusind tak for din anmeldelse og de meget søde ord :-)

Vi er SÅ glade for at læse, at I har nydt opholdet hos os i fulde drag.

Vi vil glæde os til at byde jer velkommen tilbage.

Bedste hilsner
Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 5. juli 2020 fra mobile enheder

Helt fint hostel. Det var dog ikke helt klart ved booking, at dobbeltværelset var uden sengetøj og eget badeværelse :-) Sødt personale.
Der er en hyggelig café øverst, hvor man kan spise morgenmad. Det gjorde vi dog ikke.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, SofieC232

Hej Sofie,

Tusind tak for din anmeldelse :-)

Vi håber at se jer igen.

I må have en fantastisk sommer <3

Bedste hilsner
Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 23. maj 2020

Ligger dejlig centralt i Aarhus. Tæt ved åen og strøget. Super fine værelser, og en cool indretning. Caféen er så hyggelig og med adgang til en tagterrasse med udsigt over det centrale Aarhus. En en klar anbefaling herfra.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Jesperogkath

Hej Jesper,

Tusind tak, vi er meget glade for du har nydt dit ophold hos os :)

Vi vil glæde os til at byde velkommen tilbage.

Rigtig god sommer.

Bedste hilser
Receptionen

Anmeldt d. 17. februar 2020

Rigtig hyggeligt sted , kanon udsigt, super venlig personale , god morgen mad , sengene i sovesale er også gode , har aldrig sovet så godt og følt mig hjemme på et hostel som her ! Hjem til Aarhus ...

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 140bj_rnk
KlausE27, Reception hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre at du nød dit ophold hos os i hjertet af Aarhus. :-)
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen en anden gang (hjemme i Aarhus :-))

God dag.

Med venlig hilsen
Niels, Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 31. januar 2020 fra mobile enheder

Stedet har byens bedste personale! Super venlige, imødekommende og hjælpsomme!
Hjælper med de mindste ting, og giver gode anbefalinger!
Det er en mega god lokation, og tæt på
Byens barer, ‘go-to-places’ og helt centralt!

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Imamovic88
KlausE27, Gæsteansvarlig hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hejsa.

Tusinde tak for din dejlkige anmeldelse, en god gæsteoplevelse er noget det der betyder allermest for os :-)

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

De allerbedste hilsner
Maria