Helt fint hostel. Det var dog ikke helt klart ved booking, at dobbeltværelset var uden sengetøj og eget badeværelse :-) Sødt personale.
Der er en hyggelig café øverst, hvor man kan spise morgenmad. Det gjorde vi dog ikke.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, SofieC232
Klaus Eriksen, Owner hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Hej Sofie,

Tusind tak for din anmeldelse :-)

Vi håber at se jer igen.

I må have en fantastisk sommer <3

Bedste hilsner
Annika
Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 23. maj 2020

Ligger dejlig centralt i Aarhus. Tæt ved åen og strøget. Super fine værelser, og en cool indretning. Caféen er så hyggelig og med adgang til en tagterrasse med udsigt over det centrale Aarhus. En en klar anbefaling herfra.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Jesperogkath

Hej Jesper,

Tusind tak, vi er meget glade for du har nydt dit ophold hos os :)

Vi vil glæde os til at byde velkommen tilbage.

Rigtig god sommer.

Bedste hilser
Annika
Receptionen

Anmeldt d. 17. februar 2020

Rigtig hyggeligt sted , kanon udsigt, super venlig personale , god morgen mad , sengene i sovesale er også gode , har aldrig sovet så godt og følt mig hjemme på et hostel som her ! Hjem til Aarhus ...

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 140bj_rnk
KlausE27, Reception hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre at du nød dit ophold hos os i hjertet af Aarhus. :-)
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen en anden gang (hjemme i Aarhus :-))

God dag.

Med venlig hilsen
Niels, Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 31. januar 2020 fra mobile enheder

Stedet har byens bedste personale! Super venlige, imødekommende og hjælpsomme!
Hjælper med de mindste ting, og giver gode anbefalinger!
Det er en mega god lokation, og tæt på
Byens barer, ‘go-to-places’ og helt centralt!

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Imamovic88
KlausE27, Gæsteansvarlig hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hejsa.

Tusinde tak for din dejlkige anmeldelse, en god gæsteoplevelse er noget det der betyder allermest for os :-)

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

De allerbedste hilsner
Maria

Anmeldt d. 16. oktober 2019

Vidunderligt sted midt i Århus til billige penge.
Personalet er meget profesionelle og utrolig søde og hjælpsomme.
Stedet er pænt og rent.
Morgenmaden er skøn og med dejlige hjemmebagte boller.
Kæmpe anbefaling herfra....Skynd jer til Århus..

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Ramlose1971
KlausE27, Reception hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Hej Ramlose1971

Mange tak for de fine ord og mange tak for deres review :-)

Vi er glade for at de nød alt fra vores morgenmad til vores beliggenhed, det er noget vi sætter stor pris på!

Vi takker meget og vi håber på at byde dem velkommen engang igen :-)

Hilsen
Alexander