Anmeldt d. 17. februar 2020

Rigtig hyggeligt sted , kanon udsigt, super venlig personale , god morgen mad , sengene i sovesale er også gode , har aldrig sovet så godt og følt mig hjemme på et hostel som her ! Hjem til Aarhus ...

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 140bj_rnk
KlausE27, Reception hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. februar 2020

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.
Vi er glade for at høre at du nød dit ophold hos os i hjertet af Aarhus. :-)
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen en anden gang (hjemme i Aarhus :-))

God dag.

Med venlig hilsen
Niels, Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 31. januar 2020 fra mobile enheder

Stedet har byens bedste personale! Super venlige, imødekommende og hjælpsomme!
Hjælper med de mindste ting, og giver gode anbefalinger!
Det er en mega god lokation, og tæt på
Byens barer, ‘go-to-places’ og helt centralt!

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Imamovic88
KlausE27, Gæsteansvarlig hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. marts 2020

Hejsa.

Tusinde tak for din dejlkige anmeldelse, en god gæsteoplevelse er noget det der betyder allermest for os :-)

Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

De allerbedste hilsner
Maria

Anmeldt d. 16. oktober 2019

Vidunderligt sted midt i Århus til billige penge.
Personalet er meget profesionelle og utrolig søde og hjælpsomme.
Stedet er pænt og rent.
Morgenmaden er skøn og med dejlige hjemmebagte boller.
Kæmpe anbefaling herfra....Skynd jer til Århus..

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Ramlose1971
KlausE27, Reception hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Hej Ramlose1971

Mange tak for de fine ord og mange tak for deres review :-)

Vi er glade for at de nød alt fra vores morgenmad til vores beliggenhed, det er noget vi sætter stor pris på!

Vi takker meget og vi håber på at byde dem velkommen engang igen :-)

Hilsen
Alexander

Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Danhostel Århus ligger lige midt i byen i gå afstand fra banegården, så placeringen er god. Personalet er meget venligt og der er rent og pænt på stedet. Gode senge og gode fælles badefaciliteter. OK wifi og morgenmad til 69kr.
Et par småting. Der var en del nattestøj fra andre gæster og dørlukkerne smadrer dørene i så hele huset ryster.
Stedet anbefales gerne.

Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, karlvinther

Hello karlvinther

Mange tak for dit review, vi sætter virkelig stor pris på dem.
Vi er glade for at de nød deres ophold, selvom der måske var lidt larm fra hostellet.

Vi er altid klar til at byde dem velkommen her igen

Hilsen
Alexander - Danhostel Aarhus City

Anmeldt d. 11. september 2019

Bløde senge, dejlige dyner og puder, rent og meget sødt og venligt personale! Kommer 100% tilbage en anden gang!
Har besøgt et andet hostel i byen, som ikke kan måle sig med dette sted, helt sikkert pengene værd

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, regiotzz
KlausE27, Manager hos Danhostel Aarhus City, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2019

Hej :-)

Mange tak for din fine anmeldelse - vi er fuldstændige vilde med tilfredse gæster.

En god nats søvn er vigtig, for så har man energi til morgendagens "strabadser".

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Solskinshilsner
Maria