Åben i dag: 10.00 - 22.00
Spændende og underholdende

En rigtig sjov og god oplevelse for os alle 5; Alle 5 var beskæftiget og opslugt af at løse gåden... læs mere

Anmeldt i går
lonekjeldgaardhaun
Sådan

Gennemarbejdet escape room. Mange fikse detaljer undervejs. Tingene fungerede tip top. Rigtig god... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
peterbroggersand

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Århus
fra 53,74 $
Tidsrejse i Århus
1 anmeldelse
fra 94,24 $
fra 22,38 $
fra 39,98 $
Anmeldt d. 4. august 2020

Vi var diamanttyve for en dag!
Det kan godt være at det er et lille rum, men det er ekstremt gennemtænkt og man skal virkelig bruge hjernen for at løse gåderne

Tak, MichelleAndie
Escapist A, Game Master hos Escapist Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Hej Michelle, tusind tak for den gode anmeldelse! :D Vi er virkeligt glade for at I kunne lide at være diamanttyve! Mvh Henrik fra Escapist

Anmeldt d. 31. juli 2020

Min kæreste og jeg havde en skøn og udfordrende oplevelse i USS triton rummet. Førstehåndsindtrykket af facade og indgang gjorde mig en smule skeptisk, men det betød ikke noget for vores oplevelse. God vejledning og service.

Tak, sandraandersen1995
Escapist A, Game Master hos Escapist Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. august 2020

Hej Sandra, tusind tak for den gode anmeldelse! :) ja,vores facade har set bedre dage - jeg er glad for at det ikke påvirkede jeres oplevelse negativt! :) mvh Henrik fra Escapist

Anmeldt d. 21. juli 2020

Gennemført, god modtagelse, udfordrende puzzels og opgaver samt god værtinde.
Det kunne være lækkert med muligheden for enten at blive tilbudt eller købe noget at drikke. Anbefaler at man medbringer selv.
Klart et besøg værd, og vi kommer garanteret igen for at klare Diamant Kuppet.

Tak, ACBjerg
Escapist A, Game Master hos Escapist Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2020

Hej ACBjerg, tak for den fine anmeldelse! :) Man kan faktisk købe vand til 10,- nede hos os, men det er meget sjældent at gæster gør det, så det er derfor jeres game master ikke fik det kommunikeret til jer inden jeres spil :) Jeg bør nok gøre opmærksom på at vi ikke tillader at man medbringer andre drikkevarer end vand i vores rum, da vi har haft ret dårlige erfaringer med spild af øl, sodavand, osv. Mvh Henrik fra Escapist

Anmeldt d. 21. juli 2020

Vi havde en super oplevelse med det store diamantkup - helt klart noget, der kan anbefales som en sjov aktivitet.

Tak, 443helle

Hej Helle, tusind tak for den gode anmeldelse, det hjælper os virkeligt meget! <3 Mvh Henrik fra Escapist

Anmeldt d. 12. juli 2020

Et firmaarrangement hos Escapist Aarhus var en uovertruffen oplevelse. Velkomst og introduktion var perfekt. Opgaven fik de små grå i omdrejninger!
Vi gør det gerne igen - og så må vi prøve den russiske ubåd!

Tak, BetterChange2020
Escapist A, Game Master hos Escapist Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2020

Halløj BetterChange, tusind tak for de rosende ord! :) Vi er glade for at I kunne lide jeres diamantkup, og håber at I kommer tilbage og redder verden en anden god gang! Mvh Henrik fra Escapist