“Frokost”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: Eksklusivt hotel med lounge bar og pris-vindende restaurant - i hjertet af Aarhus FERDINAND er et lille eksklusivt hotel med 8 lækre store suiter og 6 rummelige studio-lejligheder. Udover flotte værelser og en hyggelig atmosfære, finder du også en moderne lounge bar og en helt fantastisk restaurant - tidligere udnævnt til Danmarks bedste af sin slags. Vi ligger i hjertet af smilets by, lige ned til åen, som løber tværs igennem Aarhus centrum - tæt på alverdens kulturelle muligheder og det pulserende byliv.
Anmeldt 3. august 2020

Var på besøg hos Ferdinand hvor vi sad udenfor og nød deres 5 retters frokostmenu som var fremragende.
Dette var vores første besøg til frokost og jeg må sige at betjeningen var betydelig mere serviceminded end de gange vi har besøgt stedet til aften.

Tak, BirteP7130

Anmeldt 18. juli 2020

Super 4 rettes middag med spændende og veltilberedte retter som var perfekt tilsmagte.
Hyggelig stemning med venlig og professionel betjening.
Et lille men var værelserne hvor der var så godt som ingen vand i brusekabinen og det var koldt også.

Tak, mogense374
Anmeldt 21. juni 2020 fra mobile enheder

Virkelig spændende mad. Vi fik de fire retter med vin menu, og det var virkelig godt sammensat.
. Vi ville gerne give fire en halv i score, men det er jo ikke muligt. Grunden til det ikke blev fem er, at kødet i hovedretten ikke var mørt. Det var onglet, som var grillet, og have en god smag, men ikke mørt.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, M1301LYtinas
Anmeldt 8. juni 2020

Lækre store værelser og den skønneste 4 retters menu plus rigtig god vin menu. Fantastisk mad og rigtig god service

Dato for besøg: juni 2020
Tak, P1928JBrebeccab
Anmeldt 6. juni 2020

Rigtig hyggeligt hotel med meget store og lækre værelser med gode opholdsmuligheder. Super betjening af rigtig gode og professionelle tjenere, med stort fokus på service overfor gæsterne. Rigtig dejlig mad. Alt i alt et sted der kun kan anbefales for varmt, og som er værd at komme tilbage til.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, konnyr795

Rejsende, der kiggede på Ferdinand, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Ferdinand? Fortæl om dine oplevelser!