“Beste Thai Take-away i Aarhus”

Sala Thai Restaurant & Take Away
nr. 236 af 623 Restauranter i Århus
Anmeldt 29. januar 2020

So far er det bedste Thai sted,Vi har prøvet, der kan levere til døren i Aarhus. Leveringstiden er fornuftig, og maden er lækker (og stærk!) Lige som street food I Thailand. Vi var ikke i restauranten men bestilte Take-away som var Perfekt. Har bestilt før med samme resulttat.

2  Tak, 5jensa

Anmeldt 4. september 2019

Vi var inviteret til fødselsdag her og fik smagt en del forskelligt fra menuen. Især hovedretterne gul thai curry og retten med andebryst blev rost. Også forårsruller og paneret kylling samt rejer var rigtig godt.

Dato for besøg: august 2019
3  Tak, MeEjs
Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Smagte rigtig dejligt. Gode friske råvare og masser af smag. Man får en stor portion, så man skal nok blive mæt af sådan en ret

Dato for besøg: august 2018
3  Tak, Amalie F
Anmeldt 13. juni 2017 fra mobile enheder

Jeg er stor fan af asiatisk, og specielt thailandsk mad, og Sala Thai er klart mit yndlings thai sted i Aarhus. Restauranten er lidt kedelig, indrettet med meget plastik, men maden er i verdensklasse! Her er rent og pænt, og venligt personale.

Dato for besøg: november 2016
3  Tak, Anna N
Anmeldt 23. februar 2017

Fint sted hvis man lige har lyst til thai mad, men man skal nok undgå at bestille levering af mad derfra. Fik af vide de ville levere indenfor en time, men maden kom først efter to en halv time, og på trods af det så virkede de ikke særlig kede af det.

Men maden var heldigvis ok, og jeg kunne godt finde på at hente selv derfra i fremtiden.

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, Joobaba

Rejsende, der kiggede på Sala Thai Restaurant & Take Away, kiggede også på

Har du været i Sala Thai Restaurant & Take Away? Fortæl om dine oplevelser!