“Super lækker mad, fantastisk betjening”
Anmeldelse af Restaurant Et

Restaurant Et
nr. 11 af 634 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Super lækker mad, fantastisk betjening. Et af de bedste steder jeg har spist i Aarhus. Rimelige priser. Bestemt et genbesøg værd!

Tak, jesperplatz

Anmeldt 2. august 2021

Vi ankom to personer og blev taget meget varmt imod. Vi havde samme tjener henover hele besøget og blev meget hjerteligt betjent. Maden var af fineste råvarer og lækkert tilberedt. Vi blev anbefalet lidt forskellige vine og kunne godt bestille et enkelt glas af flere forskellige vine.
Vi kommer helt sikkert igen og kan varmt anbefale restaurant Et (&)

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, coolheather
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker oplevelse. Vores selskab var 2 voksne og 2 teenagers og alle havde en skøn aften hvor smagsløgene blev pirret af velsmagende retter. Ja, det koster lidt mere end McDonald's men oplevelsen vil du huske længe efter. Alle blev stopmætte både af portionerne og smagsindtrykkene. Desuden virkelig fin og kompetent betjening som holder på formerne med et smil på læben.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, ClausP404
Anmeldt 21. juni 2021

Marvpiber, snegle og dampede hvide asparges. Det var en ren velpakket omgang med stor smagsintensitet og balance hele vejen igennem. Store jyske portioner. Flot vinkort med mange gode valg i alle prislejer.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Frederik K
Anmeldt 18. maj 2021 fra mobile enheder

Super lækker 3-retters menu af Kokkens Valg til rimelig pris.
Portioner er passende og kvaliteten i top.
Sommelien var omhyggelig og lyttende.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, MajseK1

Rejsende, der kiggede på Restaurant Et, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Et? Fortæl om dine oplevelser!