“Elegant, enkelt og klassisk ”
Anmeldelse af Restaurant Et

Restaurant Et
nr. 11 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt for 6 dage siden fra mobile enheder

Dejlig restaurant, klassisk fransk og alligevel har ET gjort kunsten til sin egen. Frokost indtaget med familien, havde reserveret bord uden at have set anmeldelser, blot menukortet. Blev mødt af imødekommende tjener og vi kunne vælge imellem to borde, og vi valgte et bord på rapos'en. Vi skulle dog selv finde plads til vores overtøj.
Pænt dækket bord, tjenerne flinke og hurtige til at tage imod bestillinger på drikkevarer og mad. Vi fik friske østers, blåmuslinger og tarteletter. Perfekt tilberedte rigelige portioner, flot anrettede og velsmagende. Opmærksomme tjenere til alle besatte borde, uden at der betød at vi måtte vente ret længe på drikkevarer, mad eller betaling. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, MortenK437

Anmeldt for 1 uge siden

Fødselsdagsmiddag på Restaurant Et. Første besøg men bliver på ingen måde det sidste besøg. Retterne var flot anrettet og smagte himmelsk. Rigtig gode valgmuligheder m.h.t. vine. Kompetent og jovial (på den gode måde) betjening, som altid var på pletten. Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 88LoveGoodFood

Restaurant ET´s allerstørste force er, at den sidder lige i skabet hver gang - år efter år.
Vi har nu i 10 år henvist masser af vore gæster til Danmarks bedste brasserie - og hver gang kommer de tilbage med sublime oplevelser.
Maden og betjeningen holder hver gang et vanvittigt højt niveau. De bedste klassiske retter får lov at bestå, og alligevel formår Lars og Morten og deres dygtige team, at udvikle nye spændende retter.
I sidste uge bad vi dem om at lave deres udgave af den franske klassiker "Daube Provence" til vores 10 gæster. Vi har fået mange flotte udgaver af denne ret i Frankrig - men den her slog alle de andre tilsammen - det var ypperligt.
Tak for det hele og tak fordi I er der - I er en gevinst for gastronomien i Aarhus og for Villa Provence i særdeleshed.

KH A&S
Villa Provence

Dato for besøg: november 2018
Tak, steen1824

Gennem de sidste 7-8 år har jeg spist på ET et utal af gange, som madglad gourmist, er det sikkert hver gang. Der sker ikke det store på menu kortet, de fleste af retterne er i den uinspirerende afdeling, men du kan være sikker på velsmag, veltillavet og smæk for skillingen. Du ved hvad du for, og det virker bare hver gang, og holder en utrolig høj standart. Stor ros for gang på gang at holde en rigtig flot standart.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, Lars K

Betjeningen er i top - sød, servicerende, humor og samtidig diskret med blik for at gæsterne skal have en god aften og at der skal være tid til snak mellem retterne.

Vi valgte trerettersmenuen med tilhørende vinmenu til samlet 700 kr. pr person og blev ikke skuffet. Alt var fint afstemt.

Dato for besøg: november 2018
Tak, LaPeS

Rejsende, der kiggede på Restaurant Et, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Et? Fortæl om dine oplevelser!