“Dårlig betjening”
Anmeldelse af Den Hvide Orkide

Den Hvide Orkide
Få mad leveret
nr. 68 af 671 Restauranter i Århus

Fik take away, som var pakket godt ind
Det ender med at det smager dejligt, intet problem.
Dog finder jeg et hår i maden til sidst, ringer derefter ind til dem for at forklarer situationen, regner ikke med penge tilbage eller mere mad.
Får så vildt dårlig betjening, i at kokken bliver ved med at benægte og ikke mener der kan komme hår ned i deres mad.
Maden var lækker, men kan da godt mærke jeg bare skal bestille over just eat eller wolt, da betjeningen ikke er helt godkendt.

Dato for besøg: januar 2023
Tak, W261HHpatrickk

Anmeldt 5. december 2022 fra mobile enheder

Jeg skulle hente Take away. Manden der sad der var vildt sur og ubehøvlet. Maden smager ok men jeg skal klart aldrig derhen igen

Dato for besøg: december 2022
Tak, JanniN52
Anmeldt 1. oktober 2022 fra mobile enheder

Udmærket mad. Meget fedtet, og ikke meget smag. Egentlig ikke noget, som jeg vil anbefale en anden gang med så mange andre gode thaisteder i Aarhus. Måske vi bare bestilte det forkerte?

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, idaErasmussen
Anmeldt 21. juli 2022 fra mobile enheder

Super venlig betjening. Rigelige mængder mad. Særdeles velsmagende og autentisk.
Kunne dog godt have været mere "spicy" ;-)

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Hvilsom
Anmeldt 29. april 2022 fra mobile enheder

Lækkert mad, autentisk lækkert thailandsk. Servicen er i top. Kan stærkt anbefales
Prisvenlig menu, så alle kan være med.

Dato for besøg: april 2022
1  Tak, Susan M

Rejsende, der kiggede på Den Hvide Orkide, kiggede også på

Har du været i Den Hvide Orkide? Fortæl om dine oplevelser!