millakvamm
Solrød Strand, Danmark

Dejligt hotel

Anmeldelse af Hotel Oasia Aarhus
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 5 uger siden
Dejligt hotel og værelser, sødt personale i receptionen.
Eneste minus var der er RIGTIG mange mennesker ved morgenmaden mellem 9-10, så mange at det kan være svært at finde et sted at spise og at det faktisk tager hyggen fra det. Vi stod op kl 8 i stedet dagen efter, så det vil jeg anbefale andre også at gøre. :-)
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Problemer med denne anmeldelse?
Svarede for 4 uger siden
Hej Milla
Mange tak for din anbefaling. Dejligt at læse at I kunne lide hotellet og værelserne samt personalet.
Vi prøver ihærdigt at guide og vejlede i forhold til morgenmaden så vi får spredt gæsterne ud, så alle får en god oplevelse og der er plads til alle. En gang i mellem så vælger mange gæster dog at komme ned på samme tidspunkt kl. 09, og så er der desværre travlt, og vi forsøger alt hvad vi kan for at få ryddet af og gjort klar så der ikke er kø til morgenmaden.
Villa Provence Exterior
    1.095 kr.
2.8 km fra Hotel Oasia Aarhus
Pool
Vis flere hoteller i Århus

2. besøg på hotel Oasia og ikke det sidste. Fint og veludstyret værelse, dejlig morgenmad, sødt og venligt personale. God, central beliggenhed og ingen støj. Og så fint at man kan bestille parkering i gården . Alt er i orden og vi kommer igen👍

Tak, NielsMariboDenmark
Rasmus Nørgaard, General Manager hos Hotel Oasia Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære Niels
Tusind tak for den flotte feedback
hvor er det dejligt at læse at I nød opholdet og at alt var som det skulle være.
Ønsker dig en god dag.
De bedste hilsner

Anmeldt d. 11. maj 2024 fra mobile enheder

Super dejligt sted. Lækkert lyst værelse, central beliggenhed i rolig gade. Så søde og servicemindede ansatte.

En kogekande og lidt te/kaffe på værelset havde været prikken over i’et.

Morgenmadslokalet virkede dog temmelig underdimensioneret i forhold til mængden af gæster. Personalet løb stærkt og gjorde, hvad de kunne - men pladsen var for trang og for få borde.

Værelsestip: Tjek evt. i receptionen, hvornår de forventer mindst pres på morgenmaden.
Tak, Henrijytte

Hej Henriette
Mange tak for den flotte feedback efter jeres besøg.
Og tak for de gode forslag, dem vil vi tage med os.

Anmeldt d. 7. maj 2024

Virkelig dejligt hotel med skøn beliggenhed. Venligt personale, pænt og rent. Der er styr på morgenmadsbuffet, der bliver løbende ryddet af og fyldt op - der manglede ingenting.

Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, jannihedager
Rasmus Nørgaard, General Manager hos Hotel Oasia Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. maj 2024

Kære Janni
Mange tak for den flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for at I havde det godt hos os, og at ingenting manglede.
De bedste hilsner

Anmeldt d. 4. maj 2024

Meget hyggeligt hotel med central beliggenhed. Det første du møder, når du ankommer, er lutter smilende og venlige personaler i receptionen 😄 Hotellet er lige velegnet, om du kommer med bil eller tog. Gode værelser og loungeområde, dejlig morgenmad - man føler sig hurtigt godt til rette!

Tak, larskjaerby

Kære Lars
Tusind tak for den flotte anmeldelse, dejligt at læse at I havde det godt hos os, og at I følte jer godt til rette på Oasia.
Det er vi glade for!
Ønsker dig en god dag.
De bedste hilsner Rasmus Nørgaard

Anmeldt d. 3. maj 2024

Første gang vi var der men bestemt ikke sidste gang. Vi blev godt taget imod og følte os meget velkommen.

Tak, annihprivat

Kære Anni
Mange tak for at du tager dig tid til at give os noget feedback efter jeres ophold. Det er deligt at læse at I syntes om hotellet og at I fandt det hyggeligt og at I blev taget godt i mord.
I er meget velkomne en anden god gang.
Hav en god dag
Rasmus