Anmeldt d. 28. juni 2020

Dejligt hotel med god beliggenhed. absolut anbefalelsesværdigt. Dejlig morgenmad. God betjening. Der var dog støj fra ombygning/tilbygning til hotellet, men det startede først kl. 7 og så var det svært at parkere i gården.

Tak, dhhp2020
Anmeldt d. 21. juni 2020

Der var pænt og rent. Morgenmad var også super lækker. Værelset er fint indrettet, ikke så neget pjat. Men der blev Meget varmt værelse uden Air condition. Vinduerne kunne ikke åbnes med gardinerne nede.. der var meget trafikstøj fra vejen. Så der blev super varmt på værelset...

Tak, kristiannjessen
Anmeldt d. 17. juni 2020

Hyggeligt lille hotel, der faktisk ikke er så lille, når man først kommer ind. God morgenmad, gode værelser med dejlige senge. Ligger rigtigt godt, hvis man skal være i midtbyen. Har været der flere gang før, og sagde også denne gang "vi ses næste gang"

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, brt219
Anmeldt d. 9. juni 2020

Dejligt hotel central beliggende, perfekt for by ferie, tæt på det meste.
God morgenmad, portions anrettet som foranstaltning mod corona.
Værelset var rent og pænt, dog lidt slidt.
Hotellet var under renovering ved vores besøg, men det mærkede vi ikke noget til under opholdet.

Tak, E5141QQmichaelo
Anmeldt d. 5. juni 2020 fra mobile enheder

Små og hyggelige værelser med designer møbler. Hotellet er under ombygning, men uden at det skabte nogle som helst gener for os.
God morgenmad som serveres på små tallerkener og skåle pga covid-19, men bliv endelig ved med det, det var hyggeligt.
Søde og serviceminded personaler.
Vi kommer gerne igen en anden anden gang.

Tak, SusanneSuldrup