Anmeldt d. 21. januar 2020

Fint gensyn med dette hotel efter fem år. Og den tid er ikke usynlig.
1. gang var en drøm og 2. gang en dejlig oplevelse.
Og nu er ma i gang med en tiltrængt renovering. Det bliver rigtigt godt. Glæder mig til et nyt besøg på Hotel Oasia.
Søren A., Vestjylland

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, soerenabel
Rasmus_Norgaard, Direktør hos Hotel Oasia Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. februar 2020

Kære Søren

Mange tak for anmeldelsen. Herligt at læse at I kommer og besøger os med jævne mellemrum.

Vi glæder os også meget il at færdiggøre udvidelsen af Oasia, ser frem til at byde dig velkommen i de nye omgivelser næste gang I gæster Aarhus.

Anmeldt d. 15. januar 2020

virkeligt god ophold.vi har været der nu 3 gange.meget service for pengene.beliggenhed er fremragende.morgenmad er rigeligt og til hver en smag.sengene er fremragende,man er frisk og udhvilet
efter en god nattesøvn i en stille værelse

Tak, Getaway32356502762

Kære Getaway

Vi takker stort for den flotte feedback efter jeres besøg hos os.

Dejlig at læse at I føler der er kvalitet og service for pengene på Oasia.

Vi glæder os til at byde jer velkommen tilbage.

Rigtig god dag.

Anmeldt d. 12. januar 2020

Et dejligt sted og meget centralt beliggende . Vi har kun haft gode oplevelser når vi har været der. Denne gang kun for 1 overnatning. Men kommer igen på forlænget weekendophold.
Grunden til vi kalder den det hemmelige hotel kom sig af at første gang vi skulle finde hotellet havde vi lidt besvær med det(ingen gps)
Men vi andefaler det til alle vi kender der skal til århus ✔

Tak, 789anej

Hej 879Anej

Et stort tak for den flotte anmeldelse efter I har besøgt os på Oasia.

Herligt at læse at I er tilfredse med at besøge os, og at I nu har fundet den sikre vej direkte til Oasia's hovedindgang.

Sidst men ikke mindst, så skal I have en tak for at anbefale os til netværk og venner.

På gensyn i "smilets by".

Anmeldt d. 8. januar 2020 fra mobile enheder

En dejlig oplevelse og udgangspunkt for et par dage i Århus. Vi blev, fra vi satte foden indenfor på Oasia mødt af et smilene personale og god behagelig service.
Værelset var rent og sengen god.
Høj standard til prisen

Dato for ophold: december 2019
Tak, 220jespern

Hej 220Jes

Tusind tak for anmeldelsen og den flotte feedback.

Det er herligt at læse at I mødte en høj standard, smilende personale, behagelig service, samt at der var pæt og rent hos os.

Vi håber at se jer igen på Oasia.

Anmeldt d. 7. januar 2020

Havde gennem venner hørt om dette dejlige sted og fik det selv prøvet af sammen i forbindelse med en tur i Musikhuset. Glædelig overrasket over komforten, beliggenheden og betjeningen.
Et rigtigt godt valg til prisen.

Tak, OveBonde

Kære Ove

Tak for den flotte anmeldelse.

Det er skønt at læse at I blev positiv overraskede over komfort, beliggenhed og betjeningen på Oasia.

Håber vi ses igen en anden god gang.