“Skønt”

French Corner
nr. 20 af 627 Restauranter i Århus
Køkkener: Fransk
Anmeldt 26. september 2018 fra mobile enheder

Lækker lille sted i Aarhus streetfood med stort udvalg af lækre pandekager. Jeg havde desværre spist andetsteds under taget men ved duften herfra var der plads til dessert. De lækre varianter gør det svært at vælge. Men smagen faldt på karamel og lakrids. Dejlig smagsvariant til den helt perfekte pandekage der blev lave mens jeg ventede.
Det er muligt at spise direkte ved stedet.
Næste gang skal hovedretten også indtages her.
Kan klart anbefales

Dato for besøg: september 2018
Tak, HansenEjer

Anmeldt 16. marts 2018 fra mobile enheder

Vi fik begge crepes med spinat og æg, og de smagte godt og er frisklavede.
Vi overvejede en crepe som dessert også, men var faktisk mæt og tilfreds.
Det er dejligt at spise crepe på ægte opskrift og med de rigtige ingredienser. Det har vi ikke haft i Århus i mange år.
Vi kommer tilbage en anden gang.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, 748Rita
Anmeldt 29. maj 2017

Min kone og jeg har spist hos Marion (fra Saint-Malo) ved hendes vogn i kødbyen, København og et par gange i Aarhus.

Marion og Pierre er også mobile. De rykkede ud til et arrangement på Sjælland, hvor de trakterede gæsterne med deres crêpes. Til alles store tilfredshed.

Dato for besøg: april 2017
1  Tak, Gorm L
Anmeldt 19. april 2017

Ved The French Corner er maden så lækker og helt frisk da man kan se at de laver det man bestiller med det samme! Man kan dufte de lækre crepes og galettes nærmest lige fra når man kommer ind i Århus street food, så mig og min kæreste var sikker på at det var her vi ville spise. Servicen er altid i top og man bliver altid mødt med et smil! Kæresten der er franskmand elskede dem så kvaliteten er perfekt, ejerne er jo også selv franske så man kan forvente rigtig fransk kvalitet :-)

Dato for besøg: april 2017
Tak, JohanneR97
Anmeldt 18. december 2016

The French Corner, har med deres crepes og galettes et godt udvalg af pandekager, som både findes som madpandekager/galettes og dessert/crepes hvor deres galettes oveni er glutenfri så også allergigere kan få en dessert. alt i alt en fremragende oplevelse med masser af lækker mad til billige penge.

Dato for besøg: december 2016
Tak, Jonas S

Rejsende, der kiggede på French Corner, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i French Corner? Fortæl om dine oplevelser!