“Super hyggeligt sted”

Aarhus Central Food Market

Central food er mere hyggeligt og intimt end Street Food. Der er fine madboder at vælge imellem, og helt sikkert noget for enhver smag.
Kan især anbefale Ramen Takumi. Deres supper er helt fantastiske, og de indbagte rejer ligeså.
Oh My Waffle er den perfekte dessert, og kan i den grad også anbefales.
Eneste minus er at jeg syntes at det er helt urimeligt at man skal betale for postevand når man køber en flaske vin!

Dato for besøg: september 2020
Tak, amstaghoj

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Har tidligere spist der. Denne her gang valgte jeg en ny bod nemlig den græske bod. Valgte en gyros tallerken. Kartoflerne var så syrede at de var uspiselige samt gyros var fyldt med brusk og fedt.

Tak, mortenc9000
Anmeldt 2. marts 2020

Et godt alternativ til byens mange cafeer og restauranter er dette et super godt valg, her kan du vælgemellem mangeartede køkkener og deres retter meget forskellige og rimelige priser, det er helt klart et besøg værd..

Dato for besøg: marts 2020
Tak, 381bjarnea
Anmeldt 5. januar 2020

Vi var 5 personer ( tre generationer) Og vi fik alle en dejlig oplevelse.
En fik lækker Sushi, en fik en gang vildsvin og vi var tre der fik menuer fra Hungry Dane. Vi fik alle meget velsmagende mad og 5 store sodavand for under 700 kr.
Hyggelige og rolige omgivelser. Der var ikke den stress som man oftest oplever på større streetfoodsteder.

Tak, 13s_renk
Anmeldt 15. december 2019 fra mobile enheder

Som alternativ til byens fyldte cafeer og restauranter er dette et rigtig godt valg. Noget til enhver smag og rimelige priser. Kan anbefales

Dato for besøg: december 2019
Tak, 816oleb

Rejsende, der kiggede på Aarhus Central Food Market, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Central Food Market? Fortæl om dine oplevelser!