“Kedeligt og dyrt”

nr. 112 af 635 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Morgenmad
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 10. august 2021

Denne gang var det både dyrt og kedeligt i forhold til, hvad vi fik at spise. De havde udsolgt af Moules frites til frokost, så vi valgte salaten, som var ualmindelig kedelig. Sand i salaten og en lille bitte portion rejer og alt for mange syltede rødløg. De havde desværre ikke glutenfri brød. Vi blev heller ikke mætte, fordi salaten var så lille. Så vi endte med at spise frokost et andet sted i byen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Toni1607

Anmeldt 15. juni 2021

"Muslinger dampet i hvidvin tilsmagt anis, sammen med gulerødder, forårsløg & radiser. Monteret med fløde. Hertil fritter & mayo."
Alt for overdrevet mange muslinger over suppen, som bliver alt for lunken, mens du piller muslingerne ud af skallerne.. og så er der pomfritter til !? - foretrækker et hjemmebagt flutes. Det bedste var mayoen til fritterne. I øvrigt slidte og usoignerede papir-menukort

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Relax279669
Anmeldt 15. juni 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte denne café for, at få lidt frokost.
Da vi fik anvist vores bord, blev vi orienteret om, at der var ca halv times ventetid, pga af travlhed. Så vi vidste, hvad vi skulle regne med, men det tog faktisk ikke så lang tid, og drikkevarer blev serveret rimelig hurtigt.
Vi bestilte avocado sandwich og croque madame, som var virkelig lækkert
Et ret hyggeligt sted i Århus.
Trods travlhed er der styr på tingene og personalet er smilende.
Virkelig et sted vi vil komme igen og et sted jeg vil anbefale andre at prøve.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, JetteKolding
Anmeldt 3. oktober 2020 fra mobile enheder

Fik tildelt en plads af en sød ung pige men måtte gå derfra igen da der simpelhen var var for mange fluer indenfor :-(

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 921emilh
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Vel ok men så heller ikke mere. Kedelig rejesalat på smørfedtet franskbrød. Burger der virkede lidt daggammel... og forfærdelig akustik...
sødt personale...

2  Tak, Hoffmann5

Rejsende, der kiggede på Cafe Drudenfuss, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Cafe Drudenfuss? Fortæl om dine oplevelser!