“Durum”

Koc Kebab
nr. 262 af 672 Restauranter i Århus
Prisklasse: 4 US$ - 10 US$
Anmeldt 28. december 2022 fra mobile enheder

Fik en durum som på ingen måde lever op til forventningerne. Uden smag og våd/snasket dej, at over halvdelen blev smidt ud - da det ikke var til at spise.

1-stjerne er for meget.

Dato for besøg: december 2022
Tak, V1691ZAtinam

Anmeldt 27. april 2022 fra mobile enheder

Flere har fortalt mig at dette sted skulle være lækkert, dog levede min rulle ikke op til forventningerne. syntes den var lille ift. de 60kr den koster. Derudover er jeg ærgerlig over dressingen og det at der kun er salat, løg, agurk og tomat i…
Grunden til 2 frem for 1 stjerne, skyldes brødet, som var super lækkert og fortjener at hive en stjerne op.

Dato for besøg: april 2022
Tak, Relax39514467599
Anmeldt 5. juli 2020 fra mobile enheder

God rullekebab som er en klassiker i Åbyhøj. Koc Kebab er den “rigtige” kebab med god smag og super service.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Tanderups
Anmeldt 3. september 2018 fra mobile enheder

Fik en rullekebab efter at have fået fortalt om stedet.
Købte en rullekebab som smagte ganske godt. Den var en passende størrelse så man sagtens kunne gabe over den.
Den var godt rullet ind så det var nemt at få papiret væk så man kunne spise den.
Syntes dog at den smager ligesom alle andre rullekebaber, så syntes ikke der vat noget specielt over den.
Men den smagte godt og man blev mæt
OBS OBS OBS: Ingen dankort!!! Tager imod kontanter og Mobilpay.

Dato for besøg: august 2018
Tak, dearwolf
Anmeldt 30. august 2018

Jeps, Koc har fået hård konkurrence af f.eks. Saray og de kinesiske spis-alt-hvad-du-kan steder, men de kan stadig lave en hæderlig durum-rulle. Jeg synes dog ikke, at det er den stjerne på durum-himlen, som det var for 10-15 år siden.

Priserne ligger også i den dyre ende.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Showa48

Rejsende, der kiggede på Koc Kebab, kiggede også på

Har du været i Koc Kebab? Fortæl om dine oplevelser!