“Fantastisk mad og super servering”
Anmeldelse af Raadhuus Kafeen

Raadhuus Kafeen
nr. 26 af 672 Restauranter i Århus
Prisklasse: 13 US$ - 39 US$
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 25. december 2022

Stadig byens bedste frokost restaurant, veltilberedt mad serveret med et frisk pust af det søde og imødekommende personale.
Fiskefileterne er intet mindre end fantastiske og vil man lige toppe den, med yderligere fisk, så prøv stjerneskuddet, det er ubestridt det bedste stjerneskud der serveres i Aarhus.
Ps. Pariserbøffen er bestemt heller ikke at gå fejl af:-)
Frokost i Aarhus = Raadhuus Kafeen

1  Tak, Mht42

Anmeldt 13. december 2022

Kan varmt anbefales , igen en positiv oplevelse ,maden atmosfæren I top ,har kun ros om rådhuscafeen

1  Tak, jacobmA4945TK
Anmeldt 12. december 2022 fra mobile enheder

Rugbrødet virkede som noget der var gået på dato i den nærmeste Rema. Karrysalaten til silden var elendig. Anden var tør. Tjenerne prøvede hele tiden at sælge flere drikkevarer - hvilket de selvfølgelig også skal, men de var meget pushy.

Tak, Safari47369930073
Anmeldt 28. oktober 2022 fra mobile enheder

Fantastisk spise sted midt i Aarhus god service og god dansk mad så er i i Aarhus er det et besøg vær hus at bestille tid eller er det svært at få bord

Dato for besøg: oktober 2022
1  Tak, 764benter
Anmeldt 20. oktober 2022 fra mobile enheder

Endnu en god oplevelse på Rashid Kaffeen - Maden er god dansk kvalitet, men betjeningen løfter lige stedet til helt i top!

Dato for besøg: oktober 2022
1  Tak, nielsaageh

Rejsende, der kiggede på Raadhuus Kafeen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Raadhuus Kafeen? Fortæl om dine oplevelser!