“Flot traktement til en rimelig pris”
Anmeldelse af Raadhuus Kafeen

Raadhuus Kafeen
nr. 25 af 636 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 6. august 2021

Vi var inde og få den"lille anretning" som viste sig at svare til en bedre jule frokost. Kvaliteten var i top og det var rigtig lækkert. Betjeningen havde nærvær og fokus på deres kunder.

1  Tak, 735henriks

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Spiste en rigtig lækker frokost . Blev modtaget af smilende og venlige personale. Absolut fuld valuta for pengene. Kommer gerne tilbage

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Else G
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med masser af stemning og god mad. Personalet får en til at føle sig velkommen fra man træder ind af døren.
Maden er virkelig god.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, ElskerFerie123
Anmeldt 27. juli 2021

Høflig betjening ved reservation over telefonen, venlig og imødekommende betjening ved bordet hvor den stegte rødspætte med kartofler og persillesovs blev transformeret til et par virkelig lækre fiskefiletter med fritter til vores søn på 8, og datteren på 10 fik serveret 2 virkelig lækre tarteletter som hovedret! Alt var lækkert, blev serveret hurtigt - vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Jesper1974
Anmeldt 29. maj 2021 fra mobile enheder

God mad - sød betjening!

Hyggelige lokaler der afspejler gammel dansk mad. Sød og opmærksom betjening. God mad - fin til prisen. Ikke gourmet men det for forventede vi heller ikke. Godt udvalg på kortet. Overholder alle retningslinjer.

Dato for besøg: april 2021
2  Tak, TanjaT187

Rejsende, der kiggede på Raadhuus Kafeen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Raadhuus Kafeen? Fortæl om dine oplevelser!