“Altid førsteprioritet når der skal vælges frokost.”
Anmeldelse af Raadhuus Kafeen

Raadhuus Kafeen
nr. 25 af 626 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Vi kommer her gang på gang. Sindssygt hyggelig stemning, fremragende betjening, super lækker mad og meget rimelige priser. Gad vide om de ikke er kendt for deres velskænkede snapse. Kan varmt anbefales

2  Tak, Pernille2

Anmeldt 26. december 2019

Vi havde en firmajulefrokost på Rådhus Kafeen og det var så stor en fornøjelse, at vi allerede har besluttet os for at komme igen næste december. Maden var sjældent veltillavet og råvarerne af god kvalitet. Betjeningen var imødekommende og kunne deres kram. Ikke at vi ind i mellem ikke havde lidt rigelig ventetid mellem nogle af retterne. Jeg tænker dog at det er svært at undgå med fuldt hus og så stor travlhed. Jeg satte stor pris på, at der var både Carlsberg Nordic og Erdinger alkoholfri øl til frokosten. Mit eneste forslag til forbedring skulle da være at udskifte skaldyrs salaten, som jeg ikke rigtig syntes hørte hjemme, med noget andet. Eller helt udelade den.

4  Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 25. december 2019

For ottende år mødes vi tre stk d 23 december og nyder at julefreden sænker sig ...vi har nydt de supermotiveret tjenere i total servicefaget tilhørende behagelige opmærksomhed incl dejlig humor ..totalt traditionel julefrokost anretning snaps i de rigtige glas tilhørende Linie akvavit ..Tuborg juleøl i Tuborg ...glas Grimberger i Grimberger glas osv osv alt 100% i orden ....Men det var dengang ...d 23 december 2019 sluttede den æra ...alt ovennævnte var forsvundet hvem kan ødelægge en julefrokost anretning??? De røde sild var uspiselige da vi nævner dette bliver det totalt overhørt alle drikkevare serveres i forkerte glas ..vi venter fra silden (hvor karrysalat er blevet til mayonnaise tilsat karry ) til en time ...muligvis er der travlt men det har der altid været d 23 dec vi prøver at være positive men får desværre ikke et smil fra den kvindelige tjener men overvære faktisk vedkommende snerre af en anden gæst der spørger pænt efter sin mad ! Vi kommer ikke igen hvis Rådhuscafen ikke går “back too basis ...”

1  Tak, 515benteb
Anmeldt 13. december 2019 fra mobile enheder

I går spiste vi vores årlige par julefrokost - i år en ‘luksusjulefrokost’ på Raadhus Kafeen.
Maden var okay- intet direkte at klage over, men bestemt heller intet at imponeres over til den pris!

Helt anderledes stod til til med betjeningen! Vores tjener, Lene Peugeot, leverede en yderst opmærksom, personlig og nærværende service. Hendes fine måde at tage sig af os, gjorde oplevelsen helt særlig og overskyggede den manglede luksus over selve julefrokost! Hun var også den eneste årsag til at vi gav 100 kr. i drikkepenge :)

Tak, runew2013
Anmeldt 4. december 2019

Det bedste, man kan sige er, at maden lever op til gennemsnitlig dansk smørrebrødsstandard. - til gengæld er priserne omkring 25% for høje.

Når man bliver placeret ved et bord nær indgangen, er man på denne årstid konstant udsat for iskold træk fra døren - det reducerer fornøjelsen stærkt.
Håber det ikke resulterer i en forkølelse!

Vores gruppe blev i øvrigt placeret ved to helt adskilte borde - det gjorde kommunikation mellem bordene umulig.

Selv om gruppen havde forudbestilt hovedparten af serveringen, lykkedes det alligevel cafeen at bruge 30 minutter inden der kom mad på bordet.

Og det, man virkelig husker fra cafebesøget, er , at personalet hårdnakket kræver,
at een gæst betaler den samlede regning for hele selskabet.
Det gav anledning til en del regnskabsarbejde blandt gæsterne med flittig brug af menukort og lommeregnere.

Så grupper på mere end 3-4 personer bør holde sig væk fra Rådhuscafeen!
Det bør alle andre grupper i øvrigt også!.

1  Tak, boc938

Rejsende, der kiggede på Raadhuus Kafeen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Raadhuus Kafeen? Fortæl om dine oplevelser!