“Rigtig god julemenu”

nr. 19 af 627 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Vi fik deres lille juleanretning. Der var rigeligt mad og det smagte rigtig godt. Tjenerne virkede ikke helt så oplagte.

Dato for besøg: december 2018
3  Tak, bnolesen

Vi har spist frokost her flere gange og aldrig blevet skuffet. Maden er frisk, hjemmelavet og lækker.
Betjeningen er kvik og har altid en god bemærkning, man føler sig meget velkommen.
Lokalet er meget hyggeligt og velbesøgt.

Dato for besøg: oktober 2018
2  Tak, GPOKJ

det er dejlig mad man får bliver mæt af det de kom tit og spurte om alt var ok en god stemming søde tjener og ok pris

2  Tak, Josef M

2 personer til frokost. Vi blev godt modtaget, og fik et spisekort, der fremmede sulten.
Det var store anretninger og utroligt velsmagende. Når vi kommer til Århus igen, skal vi herind, helt sikkert.

2  Tak, lenevirum
Anmeldt 3. november 2018 fra mobile enheder

Menukortet er stort, traditionel gl dags’ dansk mad.
Maden er veltilberedt, velsmagende og serveres i store mængder.
Atmosfæren er hyggelig, afslappet og munter. Betjeningen er kvik, effektiv og serviceminded.

2  Tak, 598j_rgenn

Rejsende, der kiggede på Raadhuus Kafeen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Raadhuus Kafeen? Fortæl om dine oplevelser!