“Fantastisk Mormor Mad”

Raadhuus Kafeen
nr. 19 af 627 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

2 personer til frokost. Vi blev godt modtaget, og fik et spisekort, der fremmede sulten.
Det var store anretninger og utroligt velsmagende. Når vi kommer til Århus igen, skal vi herind, helt sikkert.

Dato for besøg: november 2018
2  Tak, lenevirum

Anmeldt 3. november 2018 fra mobile enheder

Menukortet er stort, traditionel gl dags’ dansk mad.
Maden er veltilberedt, velsmagende og serveres i store mængder.
Atmosfæren er hyggelig, afslappet og munter. Betjeningen er kvik, effektiv og serviceminded.

Dato for besøg: november 2018
2  Tak, 598j_rgenn
Anmeldt 30. oktober 2018

Dette hyggelige sted serverer dansk klassisk smørrebrød af højeste kvalitet.
Store og smukt anrettet. Vi har nu to gange fået den store anretning, super lækkert.
Betjeningen er kvik, opmærksom og altid med en frisk bemærkning.

2  Tak, okjl
Anmeldt 29. oktober 2018

Stedet byder på veltillavet mad, klassikere fra det danske køkken. Hyggelige omgivelser og store portioner. Men husk at bestille bord!

2  Tak, msmsms84
Anmeldt 17. oktober 2018 fra mobile enheder

Super lækker spisested med rigtig god gammeldaws retter. God servering. Hyggelig atmosfære. Kan klart anbefales.

2  Tak, torben-vang

Rejsende, der kiggede på Raadhuus Kafeen, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Raadhuus Kafeen? Fortæl om dine oplevelser!