“Lækker frokost”
Anmeldelse af Forlæns & Baglæns

Forlæns & Baglæns
nr. 70 af 620 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: Vi tror på at mad skal smage godt, laves fra bunden og nydes i god atmosfære Vi er et lille sted med høje idealer Her sidder man tæt, deler maden og nyder smagen Vi laver maden fra bunden og skaber smag til deling Håndværk, smag, atmosfære og samvær er vores vigtigste ingredienser
Anmeldt 2. august 2020

Super lækker mad, god variation i retterne, gode smage og smagsoplevelser, dejlig og venligt personale.

Tak, 381bjarnea

Anmeldt 23. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggelig og uformel restaurant. Vi valgte deres menu, som består af en velkomstdrink, to retter mad fra tavlemenu, dertil 2 glas vin og en after dinnerdrink. Pris kr. 425,- og det er value for money. Maden er hjemmelavet fra bunden, lækkert brød følger med. Så hvis du vil være mæt og lidt fuld og glad, så bestil bord på Forlæns og Baglæns.

Tak, Mshpoulsen
Anmeldt 11. september 2019

Endelig fik vi booket bord i forvejen og skulle derfor ikke gå forgæves. Restauranten var fyldt som sædvanligt en lørdag aften, men vi blev budt velkommen af en imødekommende, smilende og serviceminded tjener (Mads).
Fik en glimrende intro, så vi havde nemt ved at vælge, hvad vi ville have. Vi bestilte 3 retter til deling. Passer rigtig fint 2 personer, hvis man ikke er hundesulten.
Lækker vin efter anbefaling af tjener Mads, som under hele middagen viste overskud og opmærksomhed, selvom der var rigtig travlt i restauranten.

Ved nabobordet sad to ældre veninder, som roste Mads for hans velkombinerede Mojito, som de beskrev for de bedste, de havde smagt, selvom de lige var vendt hjem fra Cuba, hvor de efter egne udsagn havde drukket rigtig mange.

Rigtig god oplevelse

Dato for besøg: juni 2019
Tak, tibija
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Hyggelig og afslappet stemning. Bestil lidt af hvert og del ved bordet. Utraditionelle øl og stort udvalg af cocktails.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Olaf S
Anmeldt 3. juli 2019 fra mobile enheder

Dejlig mad, god stemning og super betjening.
Tilpasse serveringer og en følelse af at, der er tænkt over sammensætning og friskhed af råvarerne.
John og Dina Crowe Herning

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, thecrowesnest

Rejsende, der kiggede på Forlæns & Baglæns, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Forlæns & Baglæns? Fortæl om dine oplevelser!