“Crunch”

nr. 86 af 633 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 6. juli 2016

En lækker brunch på stedet er lækkert veltillavet og god kaffe med lun mælk, en sjælden oplevelse. Fin brunch til en billig penge, alt hvad hjertet begærer - venlige serverings personale

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 329birgittel

Anmeldt 25. juni 2016

Brunch kalder man Crunch på Casablanca i Rosensgade 12 Aarhus. (ved ikke hvorfor.??)
Men kan være de gerne vil være lidt anderledes.:-) Uanset navn, så er det en dejlig afslappet stil på stedet, venlig og imødekommende betjening, Første gang vi har spist der, men bestemt ikke sidste gang, inden vi besluttede os for Crunch (Brunch) blev vi vist ind til buffeten og vist og fortalt hvordan og hvad den bestod af, flot pyntet, hele tiden blev der fyldt op og nusset omkring buffet bordene. :-) alt i alt 200 kr. pr. person. fri kaffe og forskellige jouicer, og sunde økologiske og frisklavet.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 855JohnL855
Anmeldt 29. maj 2016

Casablanca er efter min mening en af Århus hyggeligste cafeer med en lang historie bag sig. Dette kan være en grund til at spise brunch på Casablanca. Men hovedgrunden skulle være kvaliteten af maden. Ingen steder er der forsøgt at skyde genveje. Brødet er hjemmebagt, godt og tilpas rustikt. Små hindbærsnitter og hjemmelavede spandauere manglede heller ikke. Pålægget er godt, der er hjemmelavet leverpostej, skyr fra Thise, muesli, mamelader, frugt, økologisk smør, 3 gode oste, perfekt kogte æg og det hele blev pænt serveret på en buffet, hvor der hele tiden blev suppleret op. Siden jeg var der sidst er der kommet ingefær shots til og dette er ligesom kaffe og juice med i prisen på 200 kr.
Jeg har spist her flere gange og kommer gerne igen.
Mit eneste punkt til forbedring er at spandauerne, der smagte godt, med fordel kunne have været mere sprøde.

Tak, ErikMollerMadsen
Anmeldt 28. maj 2016 fra mobile enheder

Under Latinerfestival nød vi en dejlig frokost på Cafeen. Her var mere end stuvende fuld og med levende musik.
Vejret var dejligt, og vi nød omelet og Cæsarsalat med øl og tonic for 370kr.
Der er altid kræset med maden her, og dagens detalje var brødet med en lille skål olivenolie, som dækker mønsteret af en italiensk fed balsamico. Vouw.
Caféens service er venlig og hurtig trods megen travlhed.

Tak, 748Rita
Anmeldt 27. maj 2016 fra mobile enheder

Det gode mødested for modne par god stemning, kan sidde ude, klassiske fransk inspireret , lige midt i det latinske kvarter - også muligt at spise god cafe mad

Tak, Bryderlone

Rejsende, der kiggede på Casablanca, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Casablanca? Fortæl om dine oplevelser!