“Skøn oplevelse”
Anmeldelse af Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Prisklasse: 7 US$ - 16 US$

Dejlig sted og oplevelse.
Alle har mulighed for at finde netop det de ønsker, og det fungerer bare.
God mad, pandekager med fyld, god betjening.
Vi kommer snart igen, og beliggenhed er central med gode p-muligheder.
Nemt at komme rundt i kørestol, og fine toiletforhold

Dato for besøg: januar 2023
Tak, JanPedersen16

Anmeldt 13. november 2022 fra mobile enheder

Mega fedt sted.
Her kan man få alt hvad hjertet begærer af mad, så fedt at man bare kan vælge noget forskelligt i stedet for at gå ind på en restaurant.
Området er mega fedt og hyggeligt, det fungerer bare.

Dato for besøg: november 2022
Tak, BullyPower
Anmeldt 1. november 2022 fra mobile enheder

Stoet udvalg af lækker mad pg hyggelig atmosfære. Det er fedt, at man kan vælge forskellig mad og også købe lækre specialøl.
Det var vores andet besøg og kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, janemS1765YZ
Anmeldt 26. juli 2022 fra mobile enheder

Lækker mad og hurtig betjening. Vi fik fra 3 forskellige steder og benyttede at man kunne bestille fra bordet, det fungerer rigtig godt

Dato for besøg: juli 2022
Tak, xj5ymb91x3
Anmeldt 19. juli 2022 fra mobile enheder

Et godt sted med virkelig mange spændende madboder. Her er mad fra hele verden. Stedet var godt besøgt, da vi var der.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Mogens V

Rejsende, der kiggede på Aarhus Street Food, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Street Food? Fortæl om dine oplevelser!