“Råhygge”
Anmeldelse af Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Super sted, fed stemning. Mad for en hver smag Priser så alle kan være med. Og man kan også bare forbi og få et glas vin

Tak, L8060OIheidip

Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Nepalesisk ret super god og mange andre spændende muligheder og vinbar med godt udvalg til ret fair priser.

Tak, 872ulla_
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vi fik den lækreste pita med grillet oksesteak hos pita pita.Der var simpelthen bomber af nydelse for smagsløgene!
Vi sad i det hyggelige udendørs-område,hvor sol og musik også bidrog til hyggen.
Aarhus streetfood har formået at skabe en super stemning-inde som ude.Jeg er vild med, at boderne ligger spredt indenfor og at der forefindes “nicher” med siddepladser af forskellig art.Der var meget at få øje på.Udendørs er der også forskellige områder og muligheder for at “bænke sig”-fedt!

Tak, N7017XEmariah
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk sted med hyggelig stemning og madoplevelser til meget rimelige priser. Elsker at det som børnefamilie er muligt, at vi hver især har mulighed for at vælge lige den madbod vi har lyst til og så bagefter sætte os samlet for at spise. Kommer helt sikkert igen

Tak, 141jetteg
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Det er et besøg værd, da alle selv kan vælge hvad de har lyst til. Meget afslappet atmosfære, men maden er ingen stor oplevelse. Savner en bod mes gode is ☺️

Tak, Rune120

Rejsende, der kiggede på Aarhus Street Food, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Street Food? Fortæl om dine oplevelser!