“En skuffelse”
Anmeldelse af Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Anmeldt 5. juli 2020

Det ser spændende ud, men under overfladen finder man ikke den samme smagsoplevelse som andre steder. Jeg fik jern hiken fra Tahashe. Jerk hiken skal have masser af smag og må gerne være lidt stærk. Det smagte ikke af noget som helst. Jeg betalte kr. 10 ekstra for chimichurri og heller ikke denne lækre chili, krydderurtesauce smage af noget som helst. Jeg fik endda ekstra chillisauce oven på og var lidt bange for at det hele var for stærkt, men nej. Ingen smag og ingen autencitet - lidt salt havde gjort underværker. Min kone fik et stykke pizza der var ok med tomat og mozzarella. Men igen, ikke meget smag og det der lignede basilikum var spinat. Lidt parmesan på toppen havde gjort underværker. En skuffende op ledelse på et hyggeligt sted.

Tak, hw1270

Anmeldt 30. juni 2020

Her kan man virkelig vælge mellem mange forskellige madboder. Repetoiret er stort, så man kan prøve mange nye og spændende retter. Vi smagte andeburgere, der var rigtig gode.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, advobie
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Fint set up, godt udvalg og god stemning. Dog lavede de ordren forkert 2 gange hvor jeg bestilte, fik en bakke pomme frites som kompensation, så fin service..

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Heidi R
Anmeldt 23. juni 2020 fra mobile enheder

Her er flere boder der sælger mad eller drikke. Alle kan finde lige det, de har lyst til.
Spis ved de store fælles borde, ude eller overdækket, sammen med dem du er ude med

Dato for besøg: juni 2020
Tak, jacobbA4635HQ
Anmeldt 13. juni 2020 fra mobile enheder

Altid en positiv oplevelse, med mulighed for at smage nyt hver gang. Perfekt sted at mødes med venner og familie.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 829pernilleb

Rejsende, der kiggede på Aarhus Street Food, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Street Food? Fortæl om dine oplevelser!