“Vidunderlig oase”
Anmeldelse af Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Århus Street food, er et must. Der er noget for enhver smag, maden er af høj kvalitet og priserne rimelige.
Mad fra alle verdens hjørner, samlet under et tag.

Tak, 598j_rgenn

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Maden er lækker og der er noget til en hver smag. Desværre er konceptet lidt dyrt - især hvis man gerne vil smage lidt forskelligt.

Tak, josefinebjerg
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Har i dag for første gang besøgt Århus Street food. Et godt konsept, hvor alle kan få det at spise de gerne vil have og så spiser man alligevel sammen. Vi kom allerede kl. 11.45 og der var næsten ingen mennesker, men da vi gik var der godt fyldt op. Det er spændende at gå rundt til de forskellige boder og se, hvad de kan byde på. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Ellen402
Anmeldt for 1 uge siden

Meget dyrt kvaliteten taget i betragtning. Selvbetjening på lavt niveau, men restaurant priser. Ikke særlig spændende eller opfindsomt menukort. En hel del catering men også udmærkede retter ind i mellem.
Ingen stole med ryglæn. Kun primitive bænke.
Typisk højrøstet S.U. publikum

Dato for besøg: november 2018
Tak, FrankP1273

Så godt et sted alt hvad hjærtet begær og nede på jorden helt sikkert et sted jeg kommer igen

Dato for besøg: november 2018
Tak, Jimse89

Rejsende, der kiggede på Aarhus Street Food, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Street Food? Fortæl om dine oplevelser!