“Lækkert og lidt dyrt”
Anmeldelse af Aarhus Street Food

Aarhus Street Food
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Maden er lækker og der er noget til en hver smag. Desværre er konceptet lidt dyrt - især hvis man gerne vil smage lidt forskelligt.

Dato for besøg: december 2018
Tak, josefinebjerg

Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Har i dag for første gang besøgt Århus Street food. Et godt konsept, hvor alle kan få det at spise de gerne vil have og så spiser man alligevel sammen. Vi kom allerede kl. 11.45 og der var næsten ingen mennesker, men da vi gik var der godt fyldt op. Det er spændende at gå rundt til de forskellige boder og se, hvad de kan byde på. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Ellen402
Anmeldt for 1 uge siden

Meget dyrt kvaliteten taget i betragtning. Selvbetjening på lavt niveau, men restaurant priser. Ikke særlig spændende eller opfindsomt menukort. En hel del catering men også udmærkede retter ind i mellem.
Ingen stole med ryglæn. Kun primitive bænke.
Typisk højrøstet S.U. publikum

Tak, FrankP1273

Så godt et sted alt hvad hjærtet begær og nede på jorden helt sikkert et sted jeg kommer igen

Tak, Jimse89

En flok på 6, hvoraf 3 var børn, tog vi på streetmarket efter en tur i biografen - vi gik efter hurtig mad og god øl...
Stedet havde ikke den charme, stemning og liv, som jeg ellers oplever på diverse andre streetmarkeder... Det var lidt mere en “spis og skub af stemning”... Upersonligt og råt på den ligegyldige og kønsløse måde!

Det var en lørdag lige ved spisetid - stedet var fyldt, men det gik nu meget fint... Folk gik tæt

Vi fik en blanding af mad, som altsammen fik en middelmådig til nedadgående tommelfinger af selskabet... Vi fik alt mellem en dansk platte, afrikansk wrap og fritter, American fries, pizza, smoothies, hyldeblomstsaft og øl.

Den bedste oplevede var en hvedeøl no.3 og batat-fries...

Kan nemt konkurrere med MacD og takeaway på det niveau, fint til hurtig og nem mad, men ikke værd at gå efter isoleret.

Tak, RikkeHol

Rejsende, der kiggede på Aarhus Street Food, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Aarhus Street Food? Fortæl om dine oplevelser!