109 US$
Book nu, betal under opholdet
110 US$
Vio.com
96 US$
Hotels.com110 US$
Priceline107 US$
Travelocity110 US$

Godt hotel pænt og absolut Ok kommer igen måske i en anden by også , sød betjening høflig og hjælpsomme ,
Hotel lige central i byen, med gåafstand til alt .
Værelset supert madras Ok , pænt udbud af TV programmer til afslapning efter dagen i byen

Dato for ophold: januar 2023
Tak, aholm613338
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

Kære Gæst.

Tak for din review. Det sætter vi stor pris på!

Vi er super glade for at vide, at du nød hele dit ophold hos os. Vores gæstes tilfredshed er vores prioritet, og som bekræftet af din anmeldelse, er vi stolte af vores enestående service.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen en anden god gang. ¨

Wakeup Aarhus, Deqa.

Størknet blod på dynebetrækket
Intet køleskab til en kold vand.
TV-signal som hopper af og på mit i det hele.
Dynen var alt for kort.
Kort der lige pludselig ikke fungerer, hvor man derefter skal ned i receptionen.

Tak, jesperm2665

Venligt og imødekommende personale, hurtig tilbagemelding ved spørgsmål inden ankomst. God kvalitet for pengene. Super at man for 150kr pr. døgn kan parkere i Bruuns Galeri, når man er hotel gæst. Kommer gerne igen.

Tak, zuhause2022
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Kære zuhause2022,

Tusind tak for din fine anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.
Vi er utroligt glade for at høre, at du har nydt dit ophold her hos os.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

Hav en god aften - og rigtig godt nytår!

Bedste hilsener,
Wakeup Aarhus, reception
Rikke

Værelset var ganske vist meget handicap uvenligt, så derfor kan alle ikke føle sig velkomne. Jeg personligt kan være ligeglad og fik præcis, hvad jeg var blevet lovet. Men hvis jeg skal bo der igen, skal jeg lære at komme overens med aircondition. Jeg mødte dog kun høflige receptionister.

Tak, mmunk706915
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Gæst,

tusind tak for din tid og din tilbagemelding, det sætter vi pris på!

Vi er super glade for at vide at du har haft et godt ophold hos os. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen, en anden god gangog ønsker et rigtig godt nytår.

Receptionen
Kurt

Anmeldt d. 19. december 2022

Det hele spillede. Personalet var flinke, værelset var hyggeligt, og prisen var ikke til af broke sig over. Kan sagtens foreslå det til andre med god samvittighed. Jeg kommer ihvertfald igen en anden gang.

Tak, csalom511797
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2022

Kære Gæst,

tusind tak for din tid og din tilbagemelding, det sætter vi pris på!

Vi er super glade for at vide at du har haft et godt ophold hos os. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen, en anden god gang.

Receptionen
Kurt