98 US$
Hotels.com91 US$
Priceline101 US$
Travelocity91 US$
Anmeldt d. 7. maj 2022

Dejligt hotellet en central beliggenhed i centrum, værelserne var fine, der blev gjordt rent hver dag , morgenmaden var perfekt , de blødkogte æg, var blødkogte , tæt til de forskellige seværdigheder.

Dato for ophold: maj 2022
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, ingerchojer
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. maj 2022

Kære ingerchojer,

Mange tak for din fine tilbagemelding og din tid, det sætter vi virkelig meget pris på.

Vi er glade for at læse at du havde et godt ophold hos os, og håber på at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang på Wakeup Aarhus.

Du ønskes en god weekend.

Anmeldt d. 1. maj 2022

Super opmærksomme i receptionen, hurtig ind check og vupti du er på de skønne værelser. Ud af døren igen og Århus ligger for dine fødder. Ligger bare perfekt når man kommer i bil, bus eller tog :-) Vi havde en enkelt der kom med fjernbus og den holder jo kun 200 meter fra hotellet.

Tak, nammit479743
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2022

Kære Nammit479743

Tak for din review og anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.

Vi er super glade for at vide, at du nød hele dit ophold hos os. Vores gæstes tilfredshed er vores prioritet, og som bekræftet af din anmeldelse, er vi stolte af vores enestående service.

Vi er selv meget glade for vores centrale beliggenhed i Aarhus Centrum, da det giver os rig mulighed for at kunne anbefale alle de seværdigheder byen har. Så vi håber inderligt at du/I fik oplevet al Aarhus har at tilbyde.

Vi håber at vi får fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen en anden god gang.

Med venlig hilsen,
Wakeup Aarhus., Deqa

Anmeldt d. 27. april 2022

Fint hotel med flotte og rene værelser. Næsten total stilhed, på værelser mod gården. Blot savner jeg muligheden for at kunne lave en kop kaffe på værelset. Vigtigt når værelset bruges som arbejdsplads om aftenen.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Poul_Skou
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2022

Kære Poul_Skou,

Mange tak for din tid og din tilbagemelding, det sætter vi meget pris på da vi altid arbejder på at blive bedre.

Vi er glade for at læse, at du havde et godt ophold hos os og håber at du har nydt det.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang på Wakeup Aarhus.

Du ønskes en god dag samt dejlig weekend.

Anmeldt d. 16. april 2022

I gå afstand til offentlig transport, seværdigheder og gode restauranter. TV af nyere dato kunne være rart i forhold til streaming o.lign. Var på to overnatninger med teenage søn og det fungerede fint i forhold til det.

Tak, 698mettet
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. april 2022

Kære 698mette,

Mange tak for din tilbagemelding og din tid, det sætter vi meget pris på da vi altid arbejder på at blive bedre.

Vi er glade for at læse at I havde et godt ophold, og håber på at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang på Wakeup Aarhus.

I ønskes en dejlig dag.

Anmeldt d. 16. april 2022

Aircondition larmede for meget til vi kunne have den tændt, så vi havde det lidt for varmt. WiFi forbindelsen til tv kunne være bedre. Da vi ankom var sengen ikke redt. Morgenmad er for dyrt. Det er dyrt at have sin bil parkeret i bruuns galleri. Udover det så havde vi et rigtig fint ophold på hotellet og der var stille og roligt (ingen larm om natten, på trods af vi var i centrum.) Men vi synes det var en anelse for dyrt i forhold til kvaliteten.

Tak, mie681

Kære Mie681,

Vi anbefaler altid at tage kontakt til receptionen hvis der er det mindste med værelset. Vores reception er døgnbemandet, og står altid til rådighed for at finde en løsning med det samme.

Vi har fra-priser på dobbeltværelser fra 500 kr, alt efter forespørgsel og travlhed i byen. Derfor kan vores priser svinge dag til dag.

Vi er glade for at læse at i havde et godt og roligt ophold, og håber på at kunne byde jer velkommen igen en anden god gang på Wakeup Aarhus.

I ønskes en god dag.