134 $
Hotels.com119 $
eDreams134 $
Priceline132 $
Anmeldt d. 7. august 2021

Dejlig centralt placeret, og masser af P -pladser til 150,-/døgn, skønt værelse med den plads der var brug for. Rent og nydeligt i værelset. Dog er pladsen lidt trægt på toilettet og badet, men til prisen et helt perfekt valg, og så er der fantastisk personale.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, pstenbring
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2021

Hej,

Mange tak for den super fine anmeldelse af Vores hotel. Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.
Mvh. Sine, Receptionen.

Anmeldt d. 7. august 2021

Det var meget spontant og i sidste øjeblik. At vi at vi valgte at tage der hen. Og det er jeg glad for at vi valgte at gøre. God oplevelse. God service og det var en god pris. Morgenmaden var også rigtig god vi var meget tilfredse med vores ophold

Tak, 8nhvm2ce65

Hej,

Mvh. Sine, Receptionen.

Anmeldt d. 6. august 2021

Wake up Århus, ligger på en fin adresse ift. centrum.
Fællesområderne var som altid fint, med god plads.

Indtejkningen var en smule langsom.
Der var desværre pletter på vores håndklæder og sorte hår på vores toilet.
Og vores lamper duede ikke v.301.
Men alt i alt en rigtig fin oplevelse.

Tak, csvaneklink
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Hej Csvaneklink

Mange tak fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold på Wakeup Århus. Vi er glade for at høre at du har haft en god oplevelse. Vi bestræber os hele tiden på at blive bedre, og du skal have stort tak for din feedback.

Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Michelle
Receptionen

Anmeldt d. 6. august 2021

Et godt værelse med eget bad til meget fordelagtig pris, og så endda i centrum. Jeg brugte ikke nogen af hotellets faciliteter, så jeg kan kun udtale mig om værelset. God aircondition, stort tv, god søvn.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, 911s_sh

Kære 911s_sh

Mange tak for fordi du tog dig tid til at anmelde dit ophold hos Wakeup Århus.

Vi er glade for at læse at du har været tilfreds med dit ophold, og ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Du ønskes en dejlig dag

Med venlig hilsen
Michelle, receptionen

Anmeldt d. 5. august 2021

Lidt lille wc, og der var ikke kaffe/køle muligheder, men hotellet ligger meget centralt.
Reception var venlig og hjælpsom. Morgenmad var meget fin, kaffen i top og godt udvalg.
Vi opgraderede nemt fra et lidt lille rum til Heaven, og den betegnelse holdt.

Tak, 395div

Kære 395div

Mange tak for din tid og din tilbagemelding, det sætter vi meget pris på da vi altid arbejder på at blive bedre.

Vi håber at du har nydt dit ophold og håber på at kunne byde dig velkommen igen en anden god gang.

Du ønskes en god dag samt en god weekend.

Venlig hilsen
Ida