Anmeldt d. 11. august 2020

Vi havde fire dejlige dage i Aarhus med Wake-up som central base. Det er et hotel i den prismæssigt fornuftige ende af skalaen, og man har alligevel styr på det, som giver en rigtig god hoteloplevelse; Et pænt og rent værelse, sød betjening og ikke mindst en overraskende god morgenbuffet med virkelig lækkert brød, friskkogte, økologiske æg, og god kaffe. Coron-situationen lagde naturligvis et ekstra pres på personalet ift. morgenbuffet og mange gæster, men alt blev håndteret i fin stil. Eneste minus var et vildt støjende vejarbejde, som foregik to aftener/nætter, men det havde hotellet jo ingen indflydelse på. Wake-up var en dejlig base på vores danske corona-stay-cation :-)

Tak, tinachristel
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2020

Kære Tina,

Mange tak for din anmeldelse samt oplevelse af dit ophold hos os.

Vi er glade for at høre, at du har været glad vores vores koncept/produkt samt at det har opfyldt din behov. Derudover glæder det os, at du har været tilfreds med vores beliggenhed, service, vores morgenmad samt hvordan vi håndtere denne uvante situation vi befinder os i. Det sætter vi stor pris på.

Vi glæder os til at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 10. august 2020

Vi havde en god oplevelse med Wake Up. Beliggenheden i det centrale Århus bliver næppe bedre. Værelset var fint og rent. God og høflig service. Prisen er også rigtig fornuftig så vi kan klart anbefale Wake Up.

Tak, lbruus636463
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2020

Mange tak for din anmeldelse!

Vi er glade for at høre, at du har haft et godt ophold hos os, og at vores produkt har opfyldt dine behov.

Anmeldt d. 9. august 2020

Super central beliggenhed, der ikke kunne være bedre. Fin service og vi fik et dejligt stille værelse med vindue mod havnesiden. Rabat ved parkering i parkeringahuset ved siden af gjorde den del nem og billig.

Tak, sfiig917356

Anmeldt d. 9. august 2020

Wakeup Aarhus ligger rigtigt godt i forhold til offentlig transport og i forhold til centrum af Aarhus. Personalet er venligt og prisen rimelig. Jeg skulle bare bruge et værelse til overnatning, og til dette formål er det værelse, jeg lejede, fint. Der er ikke megen komfort, men der er det, der skal bruges.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, kiwahe2017

Anmeldt d. 5. august 2020

Vi oplevede at værelset desværre var beskidt da vi ankom. Derudover lå vores værelse lige ved siden af en tagterrasse, som holdt fest til klokken 04.00 om natten. Desværre da der var rengøring i løbet af opholdet blev der støvet af på knagerækken, som medførte at min kærestes blazer havde støvede beskidte skuldre ..

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Martin922020
Niels Pallesen, Direktør hos Wakeup Aarhus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2020

Kære Martin,

Vi er selvfølgelig kede af at opholdet ikke har levet op til dine forventninger.
Vi bestræber os altid på at yde vores bedste og har naturligvis taget kritik punkterne til efter retning og formidlet det videre til vores rengørings team.
Vi håber at få naturligvis, at kunne få muligheden for at byde velkommen igen, en anden gang, så vi kan bevise at det ikke er vores standard.

Med venlig hilsen
Kurt/Receptionen