“Dejlig mad og betjening”
Anmeldelse af Restaurant Lotus

Restaurant Lotus
nr. 167 af 620 Restauranter i Århus
Køkkener: Kinesisk, Japansk
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig velsmagende mad...og der er rigeligt af den (fik marineret and).
Serveringspersonalet søde og smilende.
Meget fornuftige priser.
Vil klart anbefale dette sted.

Tak, 906havens

Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Bedre mad fås ikke hvis man er villig til at prøve noget anderledes end de fleste kender. Vi fik god service (var der med 2 børn på 2 og 6 år). Maden til de små kom hurtig vores lidt efter (efter eget ønske)

Tak, Bo K
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har besøgt Lotus op til flere gange og har altid været tilfredse. Lækker asiatiske retter i gavmilde portioner til meget gode priser.

Tak, jakobp296
Anmeldt 20. juli 2020

Kommer aldrig igen!
Maden kom som vinden blæser.
Min mad kom, da resten af familien var næsten færdig. Og da min mad så kom, smagte den af kul og forbrændt. Tjeneren var flink, sagde han, han tog retten retur.
Kæft hvor en elendig service og venlighed en by i Rusland .
Hold jer væk hvis i vil have god mad

Tak, 301jannien
Anmeldt 13. december 2018 fra mobile enheder

Maden var god med masser af gode desserter , men desværre var pandekagerne så kolde øv øv så i det hele meget godt

Dato for besøg: december 2018
Tak, JensigneB1

Rejsende, der kiggede på Restaurant Lotus, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Restaurant Lotus? Fortæl om dine oplevelser!