“Helt fantastisk ”
Anmeldelse af Pho C&P

Pho C&P
nr. 7 af 627 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Phở C&P er inspireret af det traditionelle vietnamesiske gadekøkken. Vi har valgt de bedste traditionelle retter fra hele landet i håb om, at give jer den samme varme og glæde, som kan opleves i Vietnam.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Siden vi blev introduceret til det her sted i foråret har vi været der utallige gange og det skuffer aldrig. Det er uden tvivl et af mine yndlings steder i Århus. Maden er helt perfekt og betjeningen er udemærket. Og så er priserne også fine! Derudover får de mange point hos mig for at være vegetarvenlige!

Dato for besøg: december 2018
Tak, josefinebjerg

det bedste sted at spise i århus, jeg ville betale gourmet priser for deres gule nudler, og deres ribenssteg er magisk. min kæreste og jeg kommer der så ofte vi kan, og service er altid i top, så respektfulde og maden kommer inden for 15 min som regel, også selvom man har bestilt et bjerg af mad. de er bare så søde og dygtige. drop streetfood og kig forbi her i stedet. priserne er bedre, maden er bedre, service er bedre og stemning er bedre. tusinde tak søde personale for at gøre det så godt!

Dato for besøg: november 2018
Tak, clara b
Anmeldt 28. oktober 2018 fra mobile enheder

Pho C og P har rigtig lækker mad til gode priser!
Sommerruller kan klart anbefales :)
God service og hyggeligt sted

Tak, Julie L
Anmeldt 26. oktober 2018 fra mobile enheder

Rigtig lækker mad. Meget autentisk. Friske råvarer, hurtig og god betjening. Meget populært sted, så reserver bord hvis du vil sikre dig plads.

Tak, Louise V
Anmeldt 23. oktober 2018

Var på arbejdstur til Århus, og fik stedet anbefalet af min AirBnB host! Det var et skønt afbræk fra arbejdet, men samtidig tilpas effektivt. Betjeningen var virkelig god - søde, smilende og hurtige. Maden var virkelig lækker og frisk. Helt sikkert et besøg værd!

Tak, LiseDa

Rejsende, der kiggede på Pho C&P, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Pho C&P? Fortæl om dine oplevelser!