“En skuffende oplevelse”

nr. 123 af 623 Restauranter i Århus
Beskrivelse: Restaurant i hjertet af Aarhus, hvor den en
Beskrivelse: Restaurant i hjertet af Aarhus, hvor den en
Anmeldt 27. januar 2020

Vi har tidligere besøgt retour steak i Århus.
Min mand og neg havde glædet os til en alene aften med god mad.
Da jeg er bedst til ren kæd uden al for meget valgte vi begge en bøf af oksemørbrad.
Jeg ville ønske man her kunne vælge to str. kød da jeg aldrig vil kunne spise 225 gr. kød. Det var dog den eneste mulighed.
En bøf koster her 295,00 uden nogen form for tilbehør andet en sauce.
Til den pris forventer man et super stykke kæd vel tilberedt.
Manden bestiller medium stegt og jeg vel Don, hvilket jeg altid bestiller og har aldrig været skuffet over. Men denne gang skal jeg love for det er gennemstegt. Kødet er helt grå og næsten mistet smagen af oksemørbrad.
Da der ikke er tilbehør bestiller vi pommes ( 40 kr.) og jeg bestiller noget blomkål (55 kr.) dvs. kr. 400 for mit mad
Dertil kommer udgifter til vand ( ja det vil de også have penge for) og et glas vin.
Jeg vil sige at vi tog ikke derfra med hænderne oppe over hovedet.
Det var en ok menu men helt klart med plads til forbedringer.
Til slut vil jeg sige, at man kan ikke spørge til hvordan maden har været EFTER man har spist og er ved at betale
Jeg tror ikke vi kommer retur det var for dyrt i forhold til, hvad vi fik

1  Tak, HelleAarhus

Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

På opfordring af flere, der sagde retour steak var prisdynamisk og maden/bøffen fuldt på højde med andre steak steder, tog vi en kedelig mandag aften afsted.
Dejlig rimmet kam musling med waldorf salt, bøf tilberedt SUPERB efter din smag og mega mør. Meget lækker bearnaise sovs (top 3 i min verden, har prøvet mange) super sprøde fritter og en lækker dessert, samt masser af dejligt brød m/ smør Pris 275kr!!!
Det fåes ikke bedre, til så lav en pris.
Vinmenu 200kr for 2 rundhåndet skænket dejlige vine (grüner veltiner/cote de Rhône, som var perfekte til maden, bællervin mums) vand ad libitum og dessert vin vekslet til kaffe fra den søde betjening af de 2 piger på stedet.
Helt klart et besøg værd, også for at evt prøve de andre lækre vine og menuer.

Dato for besøg: december 2019
2  Tak, anderss_lvstenf
Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, super betjening.
Fik en lækker 3 retters menu, alle 3 retter var smagte fantastisk. Fantastisk god bearnaise sauce. Betjeningen var hurtig og pigerne var søde.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 413mettes
Anmeldt 27. november 2019 fra mobile enheder

Som hyppig gæst på Retour i Kbh, havde jeg en forventning om, at Retour Aarhus ville være ligeså god. Der blev jeg skuffet.. Restaurantens udsyn er ikke speciel hyggelig. Og vores pommes frites var fuldstændig smadret i frituren. De var så mørke, at jeg spurgte tjeneren, om det var sødekartofler.. Og så var der ingen tomatsalat Kæmpe skuffelse. Men ret skal være ret. Bøffen var god og rød som ønsket.

Dato for besøg: november 2019
Tak, AnneleeValino
Anmeldt 2. november 2019

Vi kommer lige fra en hyggelig aften.
Alt i alt var det okay. Men vi var dog lidt skuffet over vores service. Vores forret var OK, og kom hurtigt. Da vi kom til hovedretten fik vi serveret noget andet end vi havde bestilt, som kompensation blev vi tilbudt en kaffe til dessert. Lidt ærgerligt, når vi nu havde glædet og til det vi havde bestilt. Da vi var færdig med desserten, og kaffen, bad vi om regningen og ventede rimelig langtid på den, måske 15 min. Og en anden tjener kom og bedte os om at gå. Vi måtte så fortælle at vi havde bedt om regningen for 15 min siden. I løbet af aftenen havde vi 4 forskellige tjenere.
Aftenen var OK, men næste gang tror jeg vi prøvet noget andet.

Til prisen var maden fint, men servicen kunne sagtens forbedres.

Jeg ville ikke anbefale denne restaurant til mine venner, uden give forbehold. Selvom vi faktisk havde en god aften.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Thomas M

Rejsende, der kiggede på Retour Steak Aarhus, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Retour Steak Aarhus? Fortæl om dine oplevelser!