“Bedste burger i byen”

The Burger Shack Frederiksgade

Elsker deres burger så meget pga af det er så lækkert og det er det sammen produkt du får hver gang og så lække fritter til. spiser der nok 2 gange om mdr med vennerne og som om det bare bliv bedre og bedre.

Du vil ikke fortyder at du spiser din burger der, for du vil aldrig vælge et andet sted efter besøget

Tak, Pelle T
TBS-Aarhus, Gæsteansvarlig hos The Burger Shack Frederiksgade, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Pelle

Tak for din super flotte anmeldelse og kommentarer. Det glæder os meget, at du synes om vores Shack Burger!

Vi glæder os til at byde dig og dine venner velkommen en anden gang.

Anmeldt 1. november 2018

fantastisk mad og god betjening, lige til og meget enkelt, men super godt.
et sted jeg ville tage hen igen.

Tak, U9925GWkimg

Kære Kim

Sikke en flot anmeldelse! Mange tak for, at du tog dig tid til at knytte en kommentar til jeres besøg.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Anmeldt 14. oktober 2018

Dette sted er afhængigsskabende. Besøgte det i aftes og er imponeret. Maden er særdeles velsmagende og til en rimelig pris. Bøfferne i de lækre burgerbollerne er perfekt stegte så de er juicy og let røde indeni. Dertil kommer de grove pommes med kryddermayo..... er du sulten, så bestil en ekstra bøf. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, SBraun_12

Kære SBraun_12

Tak for de pæne ord - dem sætter vi meget stor pris på! Det er skønt at høre, at maden faldt i jeres smag.

Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt 6. oktober 2018

Det var en super god oplevelse at spise på Shack. Alt var rigtig godt, og vi har aldrig fået så gode pomfritter før.

Tak, Loneba
TBS-Aarhus, Gæsteansvarlig hos The Burger Shack Frederiksgade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. oktober 2018

Kære Loneba

Tak for din flotte anmeldelse og rosende ord!

Vi vil glæde os til at byde dig velkommen en anden gang.

Lærke - The Burger Shack, Frederiksgade

Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Lækker okse burger!
Gode pomfritter i rigelig mængde.
Lækre dips.
Whats not to love If looking for a burger?...

Dato for besøg: juli 2018
Tak, danielsL2672XO
TBS-Aarhus, Gæsteansvarlig hos The Burger Shack Frederiksgade, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2018

Tak for de rosende ord, Daniel! Jeg er glad for at høre, at du synes godt om vores Shack Burger, og at dit besøg hos os var en succes.

Vi vil glæde os til at byde dig velkommen en anden gang.

Lærke - The Burger Shack Frederiksgade

Rejsende, der kiggede på The Burger Shack Frederiksgade, kiggede også på

Århus, Østjylland

Århus, Østjylland

Har du været i The Burger Shack Frederiksgade? Fortæl om dine oplevelser!