“FRISKT OG ORDENTLIGT.”

Cross Café & Restaurant
nr. 186 af 634 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: CROSS CAFE & RESTAURANT er en af byens hyggeligste caféer. Placeret i centrum af Smilets By, helt ned til åen der løber tværs gennem Aarhus. Vi holder åbent mandag til søndag, hvilket gør vores lækre sortiment og muligheder meget varierede - på den gode måde. Kom forbi og slap af i den hyggelige atmosfære ved åen, nyd en fantastisk måltid mad eller en drink i Aarhus' bedste solspot om sommeren eller i vores hyggelige lokaler om vinteren. Vi laver fremragende cocktails til ekstra gode priser torsdag, fredag og lørdag fra 21.00. Aarhus mest legendariske DJ's vender pladerne med lækre rytmer i weekenden ind til 03.00. Cross Café - We Make People Happy. #crossmoments #crosscafeaarhus
Anmeldt 10. august 2021

Frokost. Min kone fik en salat med laks og rejer. Masser af rejer og laks og frisk salat med bl.a. syltede rødløg og æblestykker. Jeg rørt tatar, rigeligt og godt med salat og gode fritter. Velskænket øl og fin betjening. 410 kr. var helt OK. Og så er det en god idé, at man betaler ved bestillingen.

Tak, holgerd815

Anmeldt 26. juli 2021

Sad og ventede på at bestille i over en time. Mens jeg kunne se at andre som kom efter mig bestilte. Valgte at gå uden at bestille efter en times ventetid

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 91signek
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Blev lige mindet om, hvorfor jeg går udenom Cross cafe. Min veninde og jeg skulle have noget frokost en søndag, vejret var skønt og der var mange mennesker. Men vi fandt et bord udenfor, og kiggede på menukortet. Efter lidt tid kom der en og tog imod vores ordre. Min veninde bestiller først, og så bestiller jeg, først ville vi gern dele en gang nachos. Så efter lidt tid kommer det hele så på 1 gang og der var glemt creme fraiche til nachos, vi påpeger at vi havde bestilt nachos til forret, det var jo hvad der skete, det kunne køkkenet ikk altid finde ud af. Ingen smil på læben, eller beklager. Nachos havde stået et stykke tid færdig og lige ledes havde mit fish&chips også stået, det var koldt. Da man ikk kunne få fat i nogen, endte det med jeg måtte gå ind med det, og sige det. Ikke noget med at beklage, det eneste svar var, nu igen. Der kommer noget nyt, da vedkommende så kom ud med noget nyt, var det ikke med et smil på læben, eller jeg beklager det. Der er intet service det sted, og maden er middelmådigt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, rikkemn
Anmeldt 21. november 2020 fra mobile enheder

Det var en virkelig god oplevelse. God mad og drikke og venlig og hurtig betjening. Vi bestilte en Burger med oksekød og en gang fish and chips. Selvom vi lavede lidt om på tingene var det intet problem og vi fik maden næsten så hurtigt som drikkevarer.
Deres Icetea er helt fantastisk! ☺️ deres betjening er virkelig søde og hurtige! Priserne er utrolig fair!

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, frkEnevoldsen
Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Jeg har tidligere fået et ok stjerneskud der dog manglede dressing. Den her gang var der dressing på, men maden var noget rod og tog sig slet ikke godt ud (se foto). Retten var væltet da den kom.
Midt i en coronatid blev bordet ikke sprittet af da vi overtog det, men vi havde selv lidt med i tasken så det gik.
Min mands burger var ok.

Dato for besøg: november 2020
3  Tak, Heidi J

Rejsende, der kiggede på Cross Café & Restaurant, kiggede også på

Har du været i Cross Café & Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!