“Rigtig god betjening”

Grappa
nr. 54 af 633 Restauranter i Århus
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Midtbyen
Beskrivelse: ITALIENSK MAD I ÅRHUS C EN HYLDEST TIL FELLINI, BAROLO OG BELLA ITALIA Hvis en ægte italiensk restaurant efter din opfattelse skal indeholde ternede duge, bastflasker og en smør-tenor på repeat, så er Grappa ikke stedet for dig. På Grappa har vi kastet vores kærlighed over en moderne udgave af det klassiske, italienske køkken, og tryller på toscansk både morgen, middag og aften. Grappa danner rammen om alt fra romantiske middage for to, til boblende familiesammenkomster i weekenden. Vores vinsortiment er – i al beskedenhed – ganske omfattende, og bringer smilet frem hos kendere, livsnydere og andet godtfolk. Englene synger på italiensk, og de har århusiansk dialekt...
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Søde og meget hjælpsomme tjenere og maden var lækker!! Der manglede ikke noget.
Bestemt et besøg værd hvis man vil spise italiensk i Århus.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Marie N

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Besøgte stedet med mine to drenge. Vi ventede længe inden kontakt. Vi fik bord. Der gik igen noget tid inden betjening. Det skal siges at der slet ikke var fyldt i restauranten.
Maden var fin, drengene fik henholdsvis calzone og pizza. Jeg fik æggekage med laks. Kan godt anbefale stedet, tænker det var en uheldig dag, måske med nyt personale.

Dato for besøg: april 2016
Tak, Vigga P
Anmeldt 28. juni 2016 fra mobile enheder

Grappa tilbyder et varieret italiensk menukort. Så mange at man for lyst til at komme igen og prøve mere. Betjeningen er behagelig og høflig. Prismæssigt er det middelhøjt. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 654anetteb
Anmeldt 28. juni 2016

Grappa har et godt menukort med italiensk som tema.
Der er hyggeligt indenfor hvor man kan se direkte ned i køkkenet fra bagerst i lokalet.
Min mad var god og portionen var ok.
Kommer der gerne igen.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Bjarne A
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Der var lavet om siden sidst. Nu sidder man heldigvis ikke så tæt, sådan føles det ihvertfald, og akustikken er meget bedre.
Lækker appetitvækker og dejligt mad.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Kamillakolind

Rejsende, der kiggede på Grappa, kiggede også på

Århus, Østjylland
Århus, Østjylland

Har du været i Grappa? Fortæl om dine oplevelser!