“Super hyggeligt. ”

Toast it
Kvarter: Midtbyen
Kvarter: Midtbyen
Anmeldt 30. januar 2020 fra mobile enheder

Kom tilfældigt forbi en sen eftermiddag/aften og havde hørt flere snakke godt om stedet. Så vi besluttede at gå ind og få en toast. Min mand bestilte en helt almindelig toast og jeg bestilte en med bl.a. avokado.
Hold da op hvor var de begge gode. Jeg var især glad for min, der smagte absolut fantastisk. De søde unge piger som arbejdede der, var virkelig med til at stemningen var helt i top.
Bestemt et sted der er et besøg værd, hvis man lige er lidt sulten.
Vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, RikkeToftN

Anmeldt 15. januar 2020 fra mobile enheder

Hurtig betjening og lækre toast. Både for dem der er mest traditionelle toasts og dem der et til lidt grønnere toasts.

1  Tak, Sune O
Anmeldt 11. januar 2020 fra mobile enheder

Sprøde toast, og overraskende smagfuld.

Forskellige drikkevare, også low alcoholic øl.

Et godt koncept, også for børn

Tak, mariannebuskn
Anmeldt 11. december 2019 fra mobile enheder

Kan varmt anbefale Toast It for deres lækre toasts og drikkevarer som frisklavede milkshakes og fritz sodavand på flaske.

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Ingrid F
Anmeldt 17. oktober 2019

Fik toast på en helt ny måde, og det var rigtig godt :)
Fik en fremragende Wakeup toast med, lidt bid i ..... en kryderet og lidt sød chili - overraskende godt.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, MajaBNielsen

Rejsende, der kiggede på Toast it, kiggede også på

Århus, Østjylland

Har du været i Toast it? Fortæl om dine oplevelser!