“ Besøg på Jensens bøfhus efter”

Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv)
nr. 146 af 276 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Grill
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Efter lukketid, Buffet, Levering, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.

Besøg på Jensens bøfhus efter 6 års pause grundet mit boycot efter deres episode med Jensens fiskerestaurant. Efter denne aften på Jensens behøver et boycot ikke længere at være grunden til, at jeg ikke spiser på Jensens bøfhus. På bøfhuset bestilte jeg selvfølgelig deres bøf, eftersom det burde være deres spidskompetence. Selvfølgelig kunne de hverken kende forskel på medium/rare og welldone. Derudover var kødet ufattelig sejt, og det hjalp heller ikke, at kniven var døvere end et næsehorn. Kyllingen var ligeså delikat som savsmuld på en varm sommerdag. Prisen er selvfølgelig i den lave ende, selvom maden stadig ikke var prisen værd. Træls madoplevelse.

Tak, petertO5388ME
Jensens-Bofhus, Markedsføring hos Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej petertO5388ME.

Jeg er ked af at læse, at din oplevelse på vores restaurant ikke levede op dine forventninger. Sådan skal det bestemt ikke være! Vi vil gerne høre mere, og jeg vil derfor bede dig sende din anmeldelse, dato, restaurant samt det betalte beløb til info@jensens.com. Herefter vil vi kigge yderligere ind i sagen.

God sommer ☀️De bedste hilsner, Anna/Jensens Bøfhus.

Anmeldt 6. maj 2020

Har lige nydt en Klassisk oksekødsburger. Burger og de tykke fries var ganske enkelt fremragende.. Yderst velsmagende og fåes ikke meget bedre.. Prisen er yderst rimelig for en burger i denne kvalitet.. Kan vormt anbefales...
Deres frokostbøf på 170 gram er også virkelig fremragende og prisen er næsten absurd lav. Jensens Bøfhus fortjener gigantisk succes, når man sammenligner kvalitet og pris!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, FinnTaalborg
Jensens-Bofhus, Markedsføring hos Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2020

Hej Finn
Mange tak for den fine anbefaling

Anmeldt 5. januar 2020 fra mobile enheder

Bestilt hakke bøf med 1 lille skål salat, og ikke ad libitum salat.
Har ikke besøgt denne forretning før, fik min bøf med kartofler, men ingen salat,
Efter meget lang tid og næsten færdig med maden, spørger jeg til salaten, og får at vide at enhver ... Ved da at det er tag selv salat på anden etage.
Træls.

Tak, Travel696449
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. januar 2020

Hej Travel696449
Tak for din feedback.
Jeg beklager meget, at dit besøg hos os ikke kunne leve op til forventningerne, og jeg har derfor noteret dette.

Anmeldt 14. december 2019

Ventede 1 1/2 time på maden med 2 små børn, det Var under al kritik da vi spurgte til vores mad 4 gange, blev vi bare holdt hen med at der går lige 10 min. For så 3 gang vi spurgte, var vi sørme blevet glemt

Dato for besøg: december 2019
Tak, 821gittep
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2019

Hej Gitte
Jeg beklager meget, at I oplevede langt ventetid.
Du er velkommen til at sende din anmeldelse i en mail til info@jensens.com, hvis du ønsker at komme i dialog med os og restauranten omkring din oplevelse. I mailen bedes du desuden oplyse dato, restaurant og det beløb, du betalte.

Anmeldt 9. november 2019 fra mobile enheder

Havde bestilt bord til to. Trods masser af plads blev vi placeret på lille tomands bord klods op af en væg, klemt inde mellem sofa og andet bord.
Vi valgte at finde anden restaurant.

Dato for besøg: november 2019
2  Tak, Hrjolls
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2019

Hej Hrjolls
Jeg beklager, at det anviste bord ikke var som ønsket, og at I derfor valgte at forlade restauranten. Jeg håber dog, I har lyst til at besøge os en anden gang

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv), kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Aalborg (Nytorv)? Fortæl om dine oplevelser!