“Fantastisk!”

Bone's Restaurant (Aalborg C)
nr. 101 af 274 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Amerikansk, Grill
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Buffet, Takeaway
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

En fuldt ud tilfredsstillende oplevelse. To ting fungerer vildt godt på Bones i Aalborg. 1, Man krydser af hvad man vil ha' og af så henter tjeneren seddelen - 2, Man kan købe sodavand med refill til 59 kr; så er der sodavand ad libitum - og maden er bare mums.

Tak, thomaslloydedwards

Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Menukortet var en fantastisk måde at vælge mad på. Hurtigt og effektivt. Maden smagte rigtig godt, og personalet var helt vildt flinke, rigtig god service (: Elskede især refill muligheden til drikkevarer.

1  Tak, nikolajl2001
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Sød vært og serveringspersonale der var opmærksomme og tilbød refill 2 gange. Maden var standard og middelmådig. Man ved hvad man kan forvente med konceptet, og det gav trods alt en tryghed for en børnefamilie som os.
Den fjerde stjerne for beliggenheden og det kæmpe lokale, i noget der ligner et gammeldags pakhus. Super flot og højt til loftet.

Tak, don b
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var alle godt tilfredse med maden, både børn og voksne. Meget venligt og opmærksomt personale. Restauranten er stor, lys og ligger fint ved havnen i Aalborg.
Der er mulighed for at købe "taster boards" med et udvalg af øl.

Fair pris. Kommer helt sikkert igen.

1  Tak, KrokoMakro
Anmeldt 10. marts 2020

Vi besøgte Bones på åbningsaftenen i deres nye lokaler.
Maden levede op til vores forventninger uden at imponerer.
Betjeningen var langsom og ufokuseret.
Bones er i bund og grund et moderne cafeteria, men priserne er ikke på cafeteria niveau - det er for dyrt i forhold til kvalitet og mængde.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Peter9492

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Aalborg C), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Aalborg C)? Fortæl om dine oplevelser!