“Fantastisk service, fantastisk mad!”

Bone's Restaurant (Aalborg C)
nr. 101 af 274 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Amerikansk, Grill
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder
Spisemuligheder: Buffet, Takeaway
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Menukortet var en fantastisk måde at vælge mad på. Hurtigt og effektivt. Maden smagte rigtig godt, og personalet var helt vildt flinke, rigtig god service (: Elskede især refill muligheden til drikkevarer.

1  Tak, nikolajl2001

Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Sød vært og serveringspersonale der var opmærksomme og tilbød refill 2 gange. Maden var standard og middelmådig. Man ved hvad man kan forvente med konceptet, og det gav trods alt en tryghed for en børnefamilie som os.
Den fjerde stjerne for beliggenheden og det kæmpe lokale, i noget der ligner et gammeldags pakhus. Super flot og højt til loftet.

Tak, don b
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi var alle godt tilfredse med maden, både børn og voksne. Meget venligt og opmærksomt personale. Restauranten er stor, lys og ligger fint ved havnen i Aalborg.
Der er mulighed for at købe "taster boards" med et udvalg af øl.

Fair pris. Kommer helt sikkert igen.

1  Tak, KrokoMakro
Anmeldt 10. marts 2020

Vi besøgte Bones på åbningsaftenen i deres nye lokaler.
Maden levede op til vores forventninger uden at imponerer.
Betjeningen var langsom og ufokuseret.
Bones er i bund og grund et moderne cafeteria, men priserne er ikke på cafeteria niveau - det er for dyrt i forhold til kvalitet og mængde.

Dato for besøg: februar 2020
1  Tak, Peter9492
Anmeldt 5. marts 2020

Kæmpe stor restaurant. Men fra øjeblikket hvor man træder inde i en meget meget travl restaurant, bliver vi mødt med smil og varme, denne kolde torsdag. Hvor vi for øvrigt ikke har bestilt bord. Vi får straks af vide hvornår næste bord er en mulighed og selvom værtinden følger ankomne gæster før os på plads, står der straks to søde piger og siger, hun kommer straks. Vi får bord til en time senere og bliver af anden tjener vist et hjørne hvor vi kan vente, hvis vi har lyst.
Vi takker pænt nej og vender tilbage senere. Samme hyggelige straks modtagelse. Og bliver ledt til et godt bord. Alle tjenere smiler og det virker ikke påtaget, som det gør nogle steder. Jeg håber det er fordi de har en chef der forstår at passe godt på sit personale, som så er glade. ( Jeg er selv i hotel branchen)
Men bøf til kr. 239 vil jeg gerne betale, men beklager, den var under middel. Ikke varm, ikke medium stegt, rød som, ja.... salatbaren halv tom og med ost der var helt smattet sammen. Desserten sprang vi på pga. Det gode tilbud. Softice maskinen skal flyttes op, så man kan se hvad man hælder op uden at sidde på knæ. Måske én til det voksne publikum og én til børnene. Det findes på nogle bones. Men smagen var lækker og der manglede i hvert fald ikke tilbehør i form af skum, kiks med chokolade, skumfiduser og alt hvad hjertet begærer. For to personer med et glas zinfandel og en sodavand ca. Kr. 600 en torsdag aften. Prisen værd... hmm ja hvis bøffen havde taget sig lidt sammen. Men i hvert fald stort klap til servicen.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Anne-Mette1

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Aalborg C), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Aalborg C)? Fortæl om dine oplevelser!