“Godt som sædvanligt”

Køkkener: Dansk, Skandinavisk
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Buffet, Levering, Udendørsservering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 26. januar 2020

Et rigtigt godt spisested, hvor jeg endnu aldrig er gået skuffet videre. Maden er velsmagende og godt tilberedt, venlig og smilende betjening til yderst rimelige priser.

Tak, MichaelBitsch

Anmeldt 8. december 2019

Desværre er et af Aalborgs ældste spiserestauranter for nylig lukket!
Ja her var gammelt, men hyggeligt.
Ja maden traditionel, men lavet med kærlighed.
Hvorfor så lukke?

Dato for besøg: november 2019
11  Tak, John M
Anmeldt 8. september 2019 fra mobile enheder

Vi havde egentligt bestilt bord et andet sted, men det viste sig at hjemmesidens menukort ikke stemte overens med det aktuelle ... så afsted med os, ud og finde noget andet... og det blev så spisehuset kniv og gaffel... hurra for en hyglig kro... vi fik forret,rejekocktail og andet, hovedret godt bøf med tilbehør ... maden var virklig lækker... god og hyglig betjening, og det var tydeligt at personalet havde det godt. Man kunne mærke at der åndede fred og ro og god stemning . Der kommer vi meget gerne igen

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 895jula
Anmeldt 29. juli 2019

Her får du meget mad til pengene, altid fint tilberedt med hjemmelavet sovs. Ejerparret er venlige og hyggelige. Er kommet her fast igennem de sidste 10 år.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, AaBrules
Anmeldt 10. maj 2019 fra mobile enheder

Et sted som dette har sikkert et publikum, men jeg syntes ikke, det var lækkert. Man træder ind i en slags tidslomme, hvor menukortet ser ud, som det kunne have set ud for 30-40 år siden. Fair nok. Vi valgte en menu med rejecocktail samt steak af oksefilet. Forretten bestod af et stort og vandet lag af icebergsalat samt af vandede rejer. Desuden en skive citron og en lille klat sort kaviar og dressing. Hertil en tynd og tør skive brød. Ingen asparges. Det smagte ikke virkelig dårligt, men uendelig ligegyldigt. Hovedretten: en god steak med en bagekartoffel med smør, nogle halvkogte gulerodsskiver og en industrielt fremstillet “bernaisesovs”. Bøffen fejlede ikke noget, men det samlede måltid var tæt på det tarvelige, ikke mindst sovsen, som givetvis kom fra en stor, hvid plastikspand.

Jeg tror, en del mennesker vil synes, der er tale om udmærket, gedigen mad. Jeg synes, det er FOR simpelt for nu at sige det på en meget, meget - meget! - pæn måde. Om maden er acceptabel - eller bedre end det, hvis man ikke vælger færdigmenuen, skal jeg ikke kunne sige, men jeg tvivler.

Betjeningen bestod af to yderpunkter: den hyggelige og særdeles uformelle ejer og så ganske unge (nyansatte) piger, der måtte spørge ejeren om alt, inden de kunne svare.

Dato for besøg: maj 2019
2  Tak, 9000-gourmet