“bestilt bord til selskab, men ikke opfyldt”

Restaurantskibet Prinses Juliana
nr. 21 af 277 Restauranter i Aalborg
Velegnet til: Romantisk, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 28. juni 2020

Havde bestilt et bord på dækket til 8 personer, men blev henvist til et mørkt lokale med koøjne som eneste lys og stillestående luft i 27 graders varme. Vi måtte finde et andet sted. Absolut uacceptabelt og bestiller aldrig igen bord på skibet. Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, A3764OOjensm

Anmeldt 16. februar 2020

Min mand og jeg har været trofaste gæster ved jer lige siden vi flyttede til Aalborg.
Men vi var desværre ude for en træls oplevelse på d. 4. Februar.
Det var vores bryllupsdag og havde derfor planlagt jer et besøg. Da manden har en variabel arbejdstid bestilte vi ikke bord. Dog havde vi nøje planlagt besøget og slået åbningstiderne op på hjemmesiden hvor der står beskrevet at køkkenet har åbent til 21.30. Derfor var vi i god tro da vi kørte afsted med en lille baby fik fundet og betalt parkering og var klar til en hyggelig aften.
Da vi så ankom 20.30 blev vi afvist med at køkkenet var lukket.
Dette efterladte os desværre med en følelse af at være meget uønskede, og derfor har vi valgt ikke at afholde vores barnedåb med 35 gæste hos jer som vi ellers havde bestemt os for.
Derfor en lille opfordring herfra om at få opdateret jeres hjemmeside eller holde åbent når i skriver.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Louise Kloster P
JohnBlokhus, Ejer hos Restaurantskibet Prinses Juliana, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. februar 2020

Kære Louise, Tak for din anmeldelse. Vi kan kun beklage, hvis der ikke var åbent for køkkenet ved jeres aftensbesøg som nævnt. Der burde dog ikke være lukket for bestillinger så tidligt på aftenen, hvorfor vi straks vil undersøge hvad årsagen hertil har været. Vi skal nok også få opdateret fornøden info herom på vores hjemmeside fremadrettet, således at der ikke opstår unødige misforståelser. Men, vi beklager som nævnt, at i denne aften har måttet gå forgæves.

Anmeldt 1. februar 2020 fra mobile enheder

Vi havde fornøjelsen af restaurantens 3-retters menu hvilket var en udsøgt fornøjelse. Alt var veltilberedt og serveringen i top og rettidig
Kan varmt anbefales - ikke mindst pga at det er skibet der danner rammen

Dato for besøg: februar 2020
Tak, henriettes967
Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Vi var 10 personer afsted, og havde bestilt et bord under dæk. Virkelig hyggeligt og stemningsfuldt sted. Betjeningen var meget venlig og hurtig, og vi fik vores mad hurtigt, selvom vi alle hoppede mellem forskellige forretter, hovedretter og desserter. Velsmagende mad, især oksemørbraden. Godt vinkort, hvor den røde zinfandel kan anbefales. Skibet ligger ved kaj, og er lidt væk fra vejen. Men er til at finde, da man tydeligt kan se det.

Tak, pzimmer
Anmeldt 9. juli 2019

Vi havde bestilt bord til kl. 8, og da var der fyldt op. Betjeningen var yderst venlig og hjælpsom. Vi bestilte en tre-retters menu og en flake god vin. priserne er fornuftige og maden er god. Serveringen af de forskellige retter tog for lang tid, men det skyldtes formentlig at køkkenet ikke kunne følge med. Til gengæld havde vi et meget fint bord med et vindue lige ud til fjorden, så vi sad og kunne rigtig følge med i, hvad der skete. Alt i alt en positiv oplevelse lige til vi skulle betale med kort, og jeg fandt at det ikke kunne lade sig gøre, før jeg aktivt havde tilkendegivet om jeg ville give drikkepenge - ja eller nej. Jeg er sikker på, at mange føler sig så intimideret, at de føler, at de er nødt til at sige ja. Jeg skal nok selv bestemme, om jeg vil give ekstra, hvorfor jeg konsekvent afslår. Hvad bliver det næste - skal man måske også i Netto til at tage stilling til, om man vil give tips.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, arneBramming

Rejsende, der kiggede på Restaurantskibet Prinses Juliana, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurantskibet Prinses Juliana? Fortæl om dine oplevelser!