“Godt spisested på Egholm”
Anmeldelse af Restaurant Kronborg

Restaurant Kronborg
nr. 59 af 276 Restauranter i Aalborg
Prisklasse: 15 US$ - 29 US$
Køkkener: Dansk, Bar
Velegnet til: Lokalt køkken, Romantisk, Familier med børn
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer

Var til frokost, bestilte en platte. Serveret rimeligt hurtigt. Meget velsmagende og lækker mad. Betjeningen over gennemsnittet meget venlig.

Dato for besøg: juni 2022
Tak, GAage

Anmeldt 25. juli 2021

Det bedste Stjerneskud nogensinde. Fisken sprød , saftig og perfekt stegt. Dejligt dressing var i seperat skål. Alt i alt rigtig godt

Dato for besøg: juli 2021
Tak, britalee
Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Besøgte restauranten 3/7. Havde på forhånd booket bord. Da vi ankom oplevede vi den første ventetid ved indgang til restauranten. Da vi endelig blev fulgt til vores bord, måtte vi først vente 1/2 time på at bestille drikkevarer. Vi nåede at drikke dette og også næsten 2. Omgang drikkevarer inden vi endelig 1 1/2 time efter ankomst kunne få vores mad. Maden var en platte og alt krævede et minimum af tilberedning. Restaurantens undskyldning var at de havde 2 selskaber og derfor havde travlt. Servitrice lovede enkelte kunder rabat på regning til trods for at vi alle havde ventet i urimelig lang tid. Desuden oplyste serveringspersonale at de ikke måtte afvise kunder for chefen til trods for at det med at alt tydelighed ikke hang sammen med antal gæster og de få der var til at betjene.
Tager madpakke med hjemmefra næste gang vi besøger Egholm.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Aalb123
Anmeldt 22. september 2020

Vi fik stegt flæsk med persillesovs og hjemmelavede rødbeder. Sprød flæsk, lækker sovs samt nogle virkelig gode hjemmelavede rødbeder. Betjeningen var både imødekommende og venlig. Alt helt perfekt.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 999clausn
Anmeldt 17. august 2020

Vi fik en Kronborg platte, som havde alle de gode ting (sild, rejer, røget ål, fiskedeller, røget laks og kyllingesalat), som alle var lavet fra bunden af friske råvarer. Og ikke mindst meget lækkert brød.

Men jeg kan ikke give den sidste stjerne, da der manglede citron til dellerne/rejerne og desværre blev det serveret på en tallerken som var totalt fyldt op - det ville se meget mere appetitligt ud, hvis det var arrangeret lidt pænt på en større tallerken.

2  Tak, hmpDenmark

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kronborg, kiggede også på

Har du været i Restaurant Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!