“Virkelig en god oplevelse.”
Anmeldelse af Restaurant Kronborg

Restaurant Kronborg
nr. 62 af 270 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, Bar
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 22. september 2020

Vi fik stegt flæsk med persillesovs og hjemmelavede rødbeder. Sprød flæsk, lækker sovs samt nogle virkelig gode hjemmelavede rødbeder. Betjeningen var både imødekommende og venlig. Alt helt perfekt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 999clausn

Anmeldt 17. august 2020

Vi fik en Kronborg platte, som havde alle de gode ting (sild, rejer, røget ål, fiskedeller, røget laks og kyllingesalat), som alle var lavet fra bunden af friske råvarer. Og ikke mindst meget lækkert brød.

Men jeg kan ikke give den sidste stjerne, da der manglede citron til dellerne/rejerne og desværre blev det serveret på en tallerken som var totalt fyldt op - det ville se meget mere appetitligt ud, hvis det var arrangeret lidt pænt på en større tallerken.

Tak, hmpDenmark
Anmeldt 2. august 2020

Vi fik alle stjerneskud, som jeg vil betegne som middel. Ikke ringe - men heller ikke et der efterlod en med en oplevelse af de større.
Dér hvor kæden desværre hoppede helt af var drikkevarerne - eller i hvert fald den ene.
Ville gerne have en cola light, som de også havde. Coca Cola eller Pepsi er lige fedt for mig. Men dette var en Thy Cola light.
Jeg spurgte tjeneren om hun selv havde smagt den, hvilket hun ikke havde. Det burde hun, selvom hun nok ikke har den store indflydelse.
Den kan bedst betegnes som noget i stil med en meget ringe icetea. Selv cola man kan lave på sodastream er LANGT bedre - og det siger ikke så lidt!
Det burde næsten forbydes at servere sådan noget. Og så at betale kr. 30. for den.
Så selvom drikkevarer normalt ikke betyder det store, så var jeg rystet.
2 stjerner - hvis de havde serveret en blot rimelig cola light, så havde de fået 3 stjerne.
Så jeg kommer nok ikke retur. Men fint hvis andre synes det er et godt sted.

Tak, Gnome68
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøger altid Kronborg og spiser deres frokost, når vores båd er på de kanter. Maden er frisk, håndlavet og lokal. Vi nyder deres gode betjening og veloplagte smil hver gang vi besøger Kronborg. Også i disse corona-tider har de helt styr på afstand og rengøring.
Vi betragter Kronborg som VORES frokostrestaurant, fordi det er der vi allerhelst vil spise frokost.

Tak, kaffesmagerdejligt
Anmeldt 28. juli 2020

Vi tog over for at smage Nordjyllands største tartelet men fik Nordjyllands bedste. Virkelig lækker og meget meget stor.

Tak, Shelion3

Rejsende, der kiggede på Restaurant Kronborg, kiggede også på

Har du været i Restaurant Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!