“Herligt sted”
Anmeldelse af Bistro V

Bistro V
nr. 74 af 270 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 4. august 2020

En af de bedre oplevelser , skøn mad og behageligt personale . Fik tre retters menu med tilhørende vine , følte næsten man var på ferie mens man sad på terrassen med udsigt over fjorden .
Det helt sikkert noget vi vil igen .
Kan klart anbefales .

Tak, Brodiemarco

Anmeldt 26. juli 2020

Hurtig til at fange en når man kigger på menukortet. Tager tid at få en plads - rodet menukort som ikke rigtig giver mening. Tjenere der heller ikke kender kortet for mange gæster spurgte ind til kortet hvor der blev mere gættet end reelt svaret på spørgsmålet.
Drikkevare tager tid

Vi bestilte hel rødspætte men den var slet ikke renset korrekt. Tjenerne troede det var rogn men svømmeblæren sad stadig i fisken. Hvem bliver mæt af 6 Meget små nye kartofler det er jo kun en mundhaps.

Betaling er hurtig for de virker til at de gerne vil have dig ud af vagten når man ikke skal have mere.

Det smagte ok men ikke en wow oplevelse.
Slet ikke prisen værd.

Tak, CFrankies
Anmeldt 24. juli 2020

Deres Stjerneskud til 175 kr. består af en lille skive brød, man knapt kunne finde. To stykker fiskefilet - et tyndt stykke laks og 3 rejer - fandme ikke pengene værd!!!!

Tak, NoaNoa123456
Anmeldt 18. juli 2020

Maden er virkelig god. Dog ødelægger tjenernes service lidt oplevelsen. Manglende drikkevarer, bestik og vi måtte selv skære kød ud trods de ville gøre det.

Tak, SusanneDB20
Anmeldt 19. juni 2020

Vi har været på caféen flere gange. Maden er fortrinlig, men servicen er altid rigtig skidt. Der kommer ingen og tager bestilling, de glemmer drikkevarerne der først kommer efter maden er serveret, der mangler service som vi må vente på efter maden er serveret. Det er desværre en tendens. Maden er rigtig god.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 881nadjaj

Rejsende, der kiggede på Bistro V, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Bistro V? Fortæl om dine oplevelser!