“Mad i topklasse ”
Anmeldelse af Bistro V

Bistro V
nr. 70 af 279 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Kendte ikke restauranten på forhånd. Valgte de små retter og fik serveret noget af det mest lækre mad i lang tid. Brættet og salaten var velkompimerede og smagte mere end godt. Hindbærsnitten var raffineret. Betjeningen e top og meget opmærksom. Kommer igen næste gang Aalborg besøges.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 621larsm

Anmeldt 28. juni 2016

Det startede med met meget forvirrende menukort formet som en annonce. Det var vildt mærkeligt og svært at finde rundt i. Vi bestillte noget kød og 3 x tilbehør og en sandwich. Tilbehøret var blandt andet en bitte salat som bestod udelukkende af grøn salat og stykker af syltet agurk og 10 pomfritter (vi talte!). Mængden af mad for de over 300 kr vi betalte var minimal. Vi kommer ikke igen!

Tak, wojci
Anmeldt 22. juni 2016 fra mobile enheder

Vi besøgte stedet i forbindelse med Aalborg Regatta og valgte 2 tapastallerkener - der var 7 forskellige serveringer, hvoraf 1 var varm. Det smagte fint uden at være over middel. Betjeningen var venlig.

Tak, JanBaerenth
Anmeldt 18. juni 2016 fra mobile enheder

Vi bestilte brunch. Sikke en kedelig anretning. Min marmelade var bare to abrikoser i svøb. De skal da roses for at vi hver fik henholdsvis en kande te og kaffe. Servicen ok.

Tak, Camilla T
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var 14 personer, der en måned inden havde afgivet bestillinger, så det var ikke ubekendt for restaurantens serveringspersonale eller køkken at vi skulle spise der og hvad vi skulle have. Ikke desto mindre måtte vi efter 50 minutter rykke for første ret. Efter yderligere en rykker kom maden så. Hovedretten kom ligeledes efter en lignende ventetid. Maden var uspiselig. Skaldyrene var ikke tøet op, kødet råt. Det kom ud i køkkenet igen. Efter en tur i mikrobølgeovnen (?) så det ikke indbydende ud. Da flere af os skulle med toget, måtte vi gå fra desserten. Vi blev afkrævet fuld pris for denne rædselsoplevelse. Jeg tænker at det er en turistfælde, lav en masse penge og vær ligeglad med om kunderne er tilfredse, for man ser dem aldrig igen.

1  Tak, ah9000

Rejsende, der kiggede på Bistro V, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Bistro V? Fortæl om dine oplevelser!